ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:58

روایتی تصویری از نماز عید سعید قربان در پاوه

روایتی تصویری از نماز عید سعید قربان در پاوه

به گزارش سلام پاوه : نماز عید سعید قربان در سراسر شهرستان پاوه با شکوه و استقبال مردم خداجو و متدین برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم، خلیل الله بود و پروردگار، عزیز و بلندمرتبه است. چگونه در یک سینه هم عشق خدا جولان دهد و هم عشق به فرزند. آزمون بندگی […]

به گزارش سلام پاوه : نماز عید سعید قربان در سراسر شهرستان پاوه با شکوه و استقبال مردم خداجو و متدین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم، خلیل الله بود و پروردگار، عزیز و بلندمرتبه است. چگونه در یک سینه هم عشق خدا جولان دهد و هم عشق به فرزند. آزمون بندگی شروع شد. باید قلب ابراهیم صافی شود؛ زلال و یک دست و غیر خدا در آن هیچ نماند، حتی به قدر عشق پدری سالخورده به پسری مانند اسماعیل!

امروز شهر پاوه حال و هوایی دیگری داشت در گوشه گوشه شهرمان نوای روحانی تکبیر و« الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، لا اله الا الله، و الله اکبر، الله اکبر، و لله الحمد » طنین انداز شد و حال

در این راستا مسجد قبای پاوه هم حال و هوای خاصی داشت برپایی نماز عید سعید قربان با حضور اقشار مختلف به امامت حاج ماموستا ملا قادر قادری زیبای این روز را در شهر دو چندان کرده بوددر این راستا تصاویری از مراسم باشکوه نماز عید سعید قربان در این مسجد را  تقدیم حضور می گردد.

نماز عید قربان

یک پاسخ برای “روایتی تصویری از نماز عید سعید قربان در پاوه

  • اخگر در تاریخ مهر 2, 1394 گفت:

    بارالها به محبت ابراهیم خلیلت وبه آبروی لبیک گویان حریمت وبه مبارکی عید قربانت بلاهارا ازوجود نازنین عزیزانم دور وشادیشان را مستدام دار…..آمين يا رب العالمين.
عید قربان برهمگی مبارک