س 28 فروردین 1403 ساعت 12:17

سال تحصیلی 95/94در مدارس شهرستان پاوه آغاز شد+ عکس

سال تحصیلی 95/94در مدارس شهرستان پاوه آغاز شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : با بصدا در آمدن زنگ نمادین بازگشایی مدارس در محل دبستان شهید مطهری پاوه سال تحصیلی 94 ،95 رسما آغاز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آیین بازگشایی و زنگ نمادین مدارس،با حضور امام جمعه ،بخشدار مرکزی ،فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان ،اعضای شورای اداری و روسای ادارات شهرستان، شهردار […]

به گزارش سلام پاوه : با بصدا در آمدن زنگ نمادین بازگشایی مدارس در محل دبستان شهید مطهری پاوه سال تحصیلی 94 ،95 رسما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آیین بازگشایی و زنگ نمادین مدارس،با حضور امام جمعه ،بخشدار مرکزی ،فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان ،اعضای شورای ماموستا قادریاداری و روسای ادارات شهرستان، شهردار ،رئیس واعضای شورای اسلامی شهرپاوه اولیاء دانش آموزان در محل دبستان شهید مطهری طنین انداز شد .

در این مراسم حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهر پاوه با تبریک بازگشایی مدارس وهفته دفاع مقدس ،جایگاه آموزش وپرورش را بسیار مهم و خطیر عنوان کرد و گفت : سنگر علم ودانش از اهمیت بسیاری برخوردار است و از آحاد جامعه ومسئولین خواستند با حفظ و حراست از سنگر علم و دانش و حمایت از آن در مقابل تهاجم گسترده آمریکا  که در مرز و مجاورت ما حضور پیدا کرده و اقدام به برنامه ریزی و ساخت دانشگاه آمریکایی در کشور همسایه با تمام امکانات وجذب دانشجو نموده است.

ماموستا قادری ادامه داد افزود : هدف آمریکا از ایجاد دانشگاه در مجاورت مرز را تغییر فرهنگ و الگوی رفتاری جامعه اسلامی واشاعه و گسترش فرهنگ غربی و برنامه های مخرب و ضد دینی در منطقه دانست .

فتاحی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه در آئیین بازگشایی و زنگ نمادين مدارس با تبریک بهار علم  وتربیت به همکاران تلاشگر فرهنگی ودانش آموزان شایسته و ساعی و اولیاء دانش آموزان گفت : امروز شاهد بازگشایی باب علم و دانش دانایی هستیم که در سال گذشته با دست یافتن به قله های افتخار در عرصه سعدی فتاحیهای قرآنی وعلمی و پذیرش 11رشته پزشکی دانش آموزان وکسب رتبه های ورزشی در سطح کشوری استانی وشهرستانی توسط دانش آموزان راپشت سر گذاشتیم که مایه مباحات شادی و دلگرمی جامعه فرهنگی و دانش آموزان رابه بار آورده است.

وی افزود این مسئولیت همه ما را برای اعتلای نظام آموزشی و تربیتی دانش آموزان شهرستان مصمم تر نموده است.

در پايان مراسم زنگ نمادين بازگشايي مدارس توسط سرهنگ عبدي فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بصدا در آمد .

آغاز مدارس در پاوه

آغاز مدارس در پاوه

index

1

3

2

5

4

6

آغاز مدارس در پاوه

8

سعدی فتاحی

آغاز مدارس در پاوه

یک پاسخ برای “سال تحصیلی 95/94در مدارس شهرستان پاوه آغاز شد+ عکس

  • ای حسرت ای در تاریخ مهر 3, 1394 گفت:

    سلام اگه زمان ما انقد همه چی خوب بود الان نمیگفتم اول بدبختیشونه
    اون زمان حتی یک نفر روی کار معلمان نظارت نمیکرد
    یکی مثل خانم …. با خط کش میکوبید تو دستمون با کتاب میزد تو سرمون از شاگرد اول تا اخر کسی نمیگفت چرا
    زمانی که باید بهترین خاطر واسه ما میشد الان کابوس ماس
    در پناه حق