پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:07

سید متین مصطفایی موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل در مسابقات قرآن کریم کشور شد

سید متین مصطفایی موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل در مسابقات قرآن کریم کشور شد

به گزارش سلام پاوه؛ سید متین مصطفایی ، جوان خانقاهی موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل در مسابقات قرآن کریم کشور شد. به گزارش سلام پاوه؛سید متین مصطفایی رتبه اول کشور در رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن کریم را از آن خود کرد هشتمین مسابقات سراسری قران کریم و یژه کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان […]

72339_233600610108348_524790159_nبه گزارش سلام پاوه؛ سید متین مصطفایی ، جوان خانقاهی موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل در مسابقات قرآن کریم کشور شد.

به گزارش سلام پاوه؛سید متین مصطفایی رتبه اول کشور در رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن کریم را از آن خود کرد هشتمین مسابقات سراسری قران کریم و یژه کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس وابسته به دانشگاه آزاد سراسر کشور با حضور آقای سید متین مصطفایی نماینده اعزامی از استان های کرمانشاه،کردستان و ایلام در شهر یزد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه ،ایشان به فضل خداوند متعال توانستند در رقابتی تنگاتنگ با ۳۲ شرکت کننده دیگر از سایر استانها به رتبه اول نایل شوند. مراسم اختتامیه این مسابقات در روز ۵شنبه ۱۹/۶/۹۴در مرکز دانشگاه آزاد یزد برگزار شد که با اهدای لوح تقدیر، تندیس و وجه نقد از ایشان تقدیر به عمل آمد. سید متین مصطفایی از اهالی خانقاه بوده که هم اکنون ساکن کرمانشاه و از دانش آموزان دبیرستان سما می باشد. شایان ذکر است نامبرده پارسال نیز در هفتمین مسابقات سراسری طرح قدس که در شهر چالوس برگزار شد رتبه چهارم کشوری را کسب نمود. امیدواریم که ایشان و سایر نوجوانان و جوانان دیارمان رهرو واقعی قرآن و از عمل کنندگان به آن باشند.

ضمنا سیدمحمدرثامصطفایی پدرایشان نیزدرمقطع دکتری مدیریت آموزشی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه پذیرفته شدند.

منبع: تاکانه

2 پاسخ برای “سید متین مصطفایی موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل در مسابقات قرآن کریم کشور شد

  • حبیب اله مستوفی در تاریخ شهریور 23, 1394 گفت:

    برومند باد آن همایون درخت
    که در سایه آن توان برد رخت
    بر آمدن بر بام ایران آن هم از طریق نردبان ترتیل سروش آسمان به زمین از زبان محمد امین(ص) مبارک کاک متین عزیز وپدر ومادر.وخانواده محترم. باد در سایه سار چنین فرزندان برومندی است که می توان آسود وپروردگار کثیرالبرکات را ستود.

    • حسن در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

      خیلی ممنون از این عکساتون