ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 03:17

دیدار اعضای شورای نگهبان پاوه با دادستان و رئیس دادگاه جدید پاوه

دیدار اعضای شورای نگهبان پاوه با دادستان و رئیس دادگاه جدید پاوه

به گزارش سلام پاوه : دیدار سرپرست و جمعی از اعضای ستاد دفتر شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شهرستان پاوه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پاوه . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار صمیمانه باباخاص سرپرست  دفتر شورای نگهبان پاوه :ضمن تبریک انتصاب شایسته مسئولین جدید دستگاه قضایی شهرستان و […]

به گزارش سلام پاوه : دیدار سرپرست و جمعی از اعضای ستاد دفتر شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شهرستان پاوه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پاوه .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار صمیمانه باباخاص سرپرست  دفتر شورای نگهبان پاوه :ضمن تبریک انتصاب شایسته مسئولین جدید دستگاه قضایی شهرستان و آرزوی توفیق خدمت باباخاص 1به مردم قدرشناس منطقه  نقش و جایگاه شورای نگهبان و دستگاه قضایی  را در برگزاری انتخابات سالم و رقابتی مهم خواند .

وی باتاکید بر اینکه  در جهت برگزاری انتخاباتی سالم  و رقابتی  و حضور حد اکثری مردم با حفظ آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی بر اساس توصیه های امام راحل  و مقام معظم رهبری و مقابله آگاهانه با ترفند ها و شبیخون فرهنگی دشمنان با عزم و اراده دینی  و ملی  همکاری و تعامل  هر چه بیشتر شورای نگهبان و دستگاه قضایی را خواستار شد.

در این دیدار دادستان شریفی و رئیس دادگاه آقای تاری وردی نیز به بیان نکته نظر هایی پرداختند و از این دیدار ابراز خوشحالی نمودند.

نشست شورای نگهبان با دادستان

نشست شورای نگهبان با دادستان

باباخاص 1

2 پاسخ برای “دیدار اعضای شورای نگهبان پاوه با دادستان و رئیس دادگاه جدید پاوه

  • فریبرز بهرام زاده در تاریخ تیر 28, 1397 گفت:

    صادق تالی وردی یکی از پاک‌ترین و سالم ترین قضات استان نعمتی برای دستگاه قضا

  • شاره کم روانسر در تاریخ شهریور 20, 1394 گفت:

    صدای پای کاندیداهای پاوه واورامانات نعمت منوچهری شهاب نادری حبیب سلیمانی ارسلان قادری نریمان رحمانی مجیددرویشی محمدعلی رصایی