ج 31 فروردین 1403 ساعت 17:04

بیژن کامکار با «نوای بامداد» در تالار وحدت قطعه «هه ناری پاوه» را می‌خواند

بیژن کامکار با «نوای بامداد» در تالار وحدت قطعه «هه ناری پاوه» را می‌خواند

به گزارش سلام پاوه؛ گروه موسیقی «نوای بامداد» به سرپرستی سیروان منهوبی و خوانندگی بیژن کامکار ۲۷ شهریور ماه امسال در تالار وحدت تهران کنسرتی را برگزار می کند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری مهر، کنسرت گروه «نوای بامداد» به سرپرستی سیروان منهوبی جمعه ۲۷ شهریور ماه به خوانندگی بیژن کامکار […]

به گزارش سلام پاوه؛ گروه موسیقی «نوای بامداد» به سرپرستی سیروان منهوبی و خوانندگی بیژن کامکار ۲۷ شهریور ماه امسال در تالار وحدت تهران کنسرتی را برگزار می کند.1827051
به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری مهر، کنسرت گروه «نوای بامداد» به سرپرستی سیروان منهوبی جمعه ۲۷ شهریور ماه به خوانندگی بیژن کامکار کنسرت موسیقی را در تالار وحدت با اجرای قطعات کردی برگزار می کند.

قطعات هه ناری پاوه، گیان و دل، به ناز، نازدار، دار بالا برز، واران وارانه، شیرین شیرینه، کچی کورد، لورکی، ئاموزا گیان به صحنه می‌رود.

سحر کمالوند رباب، رشید کاکاوند تنبک، رامین اکباتانی دف، کامران احمدی دف، میثم کشاورز ملکی تار، امین جهانگیری سنتور، حیدر حیدری بندیر و زاگرس منهوبی کمانچه و آهنگساز به همراه سیروان منهوبی سرپرست گروه و نوازنده عود در این کنسرت به عنوان اعضای گروه «نوای بامداد» به هنرنمایی خواهند پرداخت.

گروه موسیقی «نوای بامداد» پیش از این نیز به خوانندگی بیژن کامکار تور کنسرت‌های غرب کشور را برگزار کرده اند.

یک پاسخ برای “بیژن کامکار با «نوای بامداد» در تالار وحدت قطعه «هه ناری پاوه» را می‌خواند

  • ناشناس در تاریخ شهریور 20, 1394 گفت:

    سلام اقای صالحی لطف کنید اسامی قبولی دکترای تخصصی را که امروز اعلام شد منتشر کنید ممنون