پ 30 فروردین 1403 ساعت 23:32

هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه استقلال پاوه هنرجو می پذیرد

هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه استقلال پاوه هنرجو می پذیرد

به گزارش سلام پاوه : هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه استقلال پاوه در رشته های معماری ، حسابداری و تربیت بدنی در کل شهرستان پاوه همراه با خوابگاه هنرجو می پذیرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه استقلال پاوه با داشتن خوابگاه و کارگاه کامپیوتر ، کارگاه معماری […]

به گزارش سلام پاوه : هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه استقلال پاوه در رشته های معماری ، حسابداری و تربیت بدنی در کل شهرستان پاوه همراه با خوابگاه هنرجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه استقلال پاوه با داشتن خوابگاه و کارگاه کامپیوتر ، کارگاه معماری و…. واقع در خیابان کمربندی ، جنب بیمارستان قدس پاوه آماده هنرستان فنی و حرفه ای استقلالپذیریش هنرجویان گرامی از سرتاسر شهرستان (پاوه ، نوسود ، نودشه ، باینگان ، بانه وره ) می باشد .

لیلا علیزاده مدیر این هنرستان گفت : هنرجویان می توانند با تحصیل در هنرستان های فنی و حرفه ای، به عنوان یك شهروند متخصص در مدیریت جامعه نقش آفرینی كنند.

وی گفت : مزایای تحصیل در هنرستان های فنی و حرفه ای و آینده شغلی هنرجویان، برای دانش آموزان به ویژه برای خانواده ها ناشناخته مانده است که امیدورایم خانواده ها با مطالعه و مراجعه به هنرستان بیشتر با مزایای فوق العاده آن اشنا شوند .

علیزاده همچنین اظهار داشت : هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه  استقلال پاوه با کادر مجرب و امکانات مناسب و داشتن خوابگاه شرایط پذیرش هنرجویان و دانش آموزان عزیز را از سرتاسر شهرستان دارد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : آموزشهاي فني و حرفه اي نقش مهمي در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربيت نيروهاي ماهر مورد نياز بازار كاردر كشورهاي مختلف جهان ايفا مي كنند. اين آموزشها در كشورهاي در حال توسعه نه تنها عهده دار تربيت نيروي كار مورد نياز بخشهاي مختلف اقتصاداين كشورها مي باشند، بلكه ازطریق بستر سازی خود اشتغالی، به حل مشكل بيكاري نيز كمك مي نمايند.

به علاوه، اين آموزشها راه ميان بري در مسير تربيت نيروي انساني نیزبه شمار مي روند، چرا كه از يك سوبا توجه به بهره مندي اين آموزشها از مباني علمي و استفاده از روشهاي پذيرفته شده آموزشهاي كلاسيك راه خود را از يادگيري بر مبناي تجربه عملي صرف جدا كرده و از اين طريق راه  دراز مدت و غير علمي اين نوع فراگيري را كوتاه نموده و اين توانايي را در آموزش ديده فراهم مي کنند تا به تواند خود را در مقابل تغييرات تكنولوژيكي به آساني هماهنگ نمايد.

از سوي ديگر اين آموزشها با توام نمودن آموزشهاي نظري و عملي اين امكان را براي آموزش ديده فراهم مي کندكه همسويي بيشتري با نيازهاي بازار كار داشته و از اين طريق امكان بيشتري براي جذب آنها در فعاليتهاي اقتصادي- اجتماعي فراهم گردد.

آدرس هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه استقلال پاوه

پاوه ، جاده کمربندی جنب بیمارستان قدس پاوه

تلفن تماس :08346122593