چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 01:40

هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی پاوه مشخص شدند/ قباد فرجی رئیس شورای بخش مرکزی شد

هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی پاوه مشخص شدند/ قباد فرجی رئیس شورای بخش مرکزی شد

به گزارش سلام پاوه : در جلسه ای که صبح امروز در دفتر شورای بخش مرکزی پاوه ، در فرمانداری برگزار شد ترکیب هیئت رئیسه این شورا تعیین شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه و پس از انتخابات و رای گیری مهندس قباد فرجی به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : در جلسه ای که صبح امروز در دفتر شورای بخش مرکزی پاوه ، در فرمانداری برگزار شد ترکیب هیئت رئیسه این شورا تعیین شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه و پس از انتخابات و رای گیری مهندس قباد فرجی به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی پاوه انتخاب شد ترکیب این شورا به ترتیب این چنین است :شورای بخش مرکزی پاوه

قباد فرجی ، رییس شورای بخش مرکزی

اکرم حسینی، نایب رئیس

حسین پیروزام ، خزانه دار

عارف خوشرفتار، منشی

سرحد آقایی، منشی

لازم به ذکر است که از روستاهای هر بخش، یک نفر بعنوان نماینده به بخشداری معرفی می شود.و  پس از برگزاری انتخابات، از بین نامزدهای داوطلب، پنج نفر بعنوان عضو شورای بخش انتخاب شده و همانند سایر شوراها، هر ساله ترکیب هیئت رئیسه از نو تعیین می شود.
از وظایف شورای بخش می توان به معرفی یک نفر به شورای شهرستان ،بررسی مصوبات شورای روستاهای حوزه بخش ، تصویب تعرفه عوارض محلی روستا های حوزه بخش ، شامل صنوف و پیشه و عوارض ساخت و ساز و… ، انجام امورات شورای روستاهایی که فاقد شورا بوده یا منحل شده ، هماهنگی با شوراهای حوزه بخش مرکزی و لیست نمودن مشکلات آنان و طرح مشکلات و پیشنهادات در جلسات بخشدار، فرماندار و سایر مسئولین محترم.

طبق قانون شوراهای وزارت کشور
شورای روستا، دهیار
شورای شهر، شهردار
شورای بخش، بخشدار
شورای شهرستان، فرماندار
و
شورای استان، استاندار را انتخاب یا حداقل باید در انتخاب آن دخیل باشند.

9 پاسخ برای “هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی پاوه مشخص شدند/ قباد فرجی رئیس شورای بخش مرکزی شد

  • عطا حیدری در تاریخ شهریور 24, 1394 گفت:

    به دوست بزرگوارم مهندس فرجی تبریک عرض می کنم

  • رحمتی در تاریخ شهریور 16, 1394 گفت:

    با سلام
    بنده هم انتخاب آقای مهندس فرجی را به عنوان رئیس شواری بخش مرکزی پاوه تبریک عرض می نمایم و با شناختی که از ایشان دارم و بدون جانبداری وی را شایسته این پست میدانم، انشاالله بتواند با اقدامات مفیدش در کنار سایر همکارانش مثمر ثمر واقع گردد.

  • عطاالله قادری در تاریخ شهریور 15, 1394 گفت:

    بنده هم انتخاب مهندس قباد فرجي را به عنوان رئيس شوراي بخش مركزي پاوه تبريك عرض نموده و با شناختي كه از ايشان دارم باور دارم كه در صورت ميدان دادن مي توان شاهد بروز توانايي هاي ايشان بود.

  • شهرونده در تاریخ شهریور 15, 1394 گفت:

    انتخاب آقایان را تبر یک عرض می نمایم وانشا ا در راه خدمت به دولت ومردم وبخشدار مرکزی که با تجربه واز خانواده گرامی شهدا می باشد موفق وموید باشند

  • رحمانی در تاریخ شهریور 15, 1394 گفت:

    انتخاب شایسته و بجای مهندس قباد فرجی بعنوان رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان را صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان از خداوند متعال خواستارم.

  • Hazhir ghaderiy در تاریخ شهریور 15, 1394 گفت:

    تبریک به مهندس فرجی و آرزوی توفیق برای ایشان و همکارانشان .

  • رامین در تاریخ شهریور 15, 1394 گفت:

    با سلامی گرم خدمت مدیریت محترم سایت درآورد انتخاب دهیار و شهردار صحیح فرمودند اما شورا نمیتواند در انتخاب بخشدار و فرماندار واستادندار دخالت نمایند

  • خلیل شکری در تاریخ شهریور 14, 1394 گفت:

    خدمت مهندس فرجی تبریک عرض میکنم. با ارزوی موفقیت برای ایشان

  • جلیل حسین زاده در تاریخ شهریور 14, 1394 گفت:

    با عرض تبریک خدمت مهندس قباد فرجی امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشند