پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:56

حضور مردم در دفتر شورای نودشه و مشکل شدید آب شرب این شهر

حضور مردم در دفتر شورای نودشه و مشکل شدید آب شرب این شهر

به گزارش سلام پاوه : مردم شهر نودشه با حضور در دفتر شورای نودشه به شدت از عملکرد اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوه و نودشه معترض شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : از سال 86 که لوله کشی آب چشمه بل به نودشه شروع و 2 سال بعد با تمام […]

به گزارش سلام پاوه : مردم شهر نودشه با حضور در دفتر شورای نودشه به شدت از عملکرد اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوه و نودشه معترض شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : از سال 86 که لوله کشی آب چشمه بل به نودشه شروع و 2 سال بعد با تمام مخارجش به پایان رسید با آن همه هزینه های سنگین مردم انتظار شورای نودشهبی آبی و قطع 13 و 15 ساعته آب را هرگز نداشتند .

ترمبه  خانه ها به حال خود در مسیر بل تا نودشه بدون سرکشی رها شده اند و گاه وسایل داخل آنها به تاراج رفته و داغان شده اند . هرساله مخارج سنگینی برای مرمت و بازسازی آنها صورت می گیرد ولی دریغ از یک هفته آمدن آب مداوم و نداشتن مشکل بی آبی .

امسال با وجود نداشتن مشکل آنچنانی 2 ماه از شروع جیره بندی آب می گذرد ولی از آب خبری نیست .حیف آن همه مخارجی که برای آب رسانی به نودشه خرج شد .

با وجود حضور در دفتر مدیر کل آب و فاضلاب کرمانشاه و چندین بار دعوت از مدیر آبفای پاوه هنوز مشکل به قدرت خود باقی است . تمام تجهیزات و تلمبه خانه ها تعمیر و آماده شده اند و با چندین بار مکاتبه و حضور شورا در دفتر مهندس مرادی مسئول آب و فاضلاب شهرستان این مشکل تا سرحد انجام و حل یک سره آن به پیش رفته اما اداره آب و فاضلاب بر سر 3 مورد مهم  و مشکل اساسی درگیر است :

نداشتن نیروی متخصص برای سرزنی به تلمبه خانه های مسیر بل تا نودشه به صورت روزمره ..

نداشتن وسیله و خودروی کمک دار برای رفتن به این مسیر پر دست انداز و سنگلاخ و تقریبا غیر قابل عبور مسیر فوق

عدم توجه اداره راه به پاک نمودن  مسیر بل تا نودشه از ریزشهای چند ساله که تقریبا جاده را کاملا پر نموده و خیلی از جاها غیر قابل عبور است .

شورای شهر نودشه  نسبت به عدم توجه اداره آبفای پاوه و استان  به مشکل کم آبی مردم با تمام مخارجی  که در راه آب کشی بل به نودشه شده  معترض است و بارها این اعتراض را به صورت کتبی و شفاهی خدمت مسئولین گوشزد نموده ولی متاسفانه این حال مشکل به قوت خود باقی است .

شورای نودشه

شورای نودشه