ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:59

ماجرای سرعت گیر خیابان امام شافعی پاوه/ اعتراض شهروندان به حذف این سرعت گیر

ماجرای سرعت گیر خیابان امام شافعی پاوه/ اعتراض شهروندان به حذف این سرعت گیر

به گزارش سلام پاوه : نزدیک به چهار روز پیش در خیابان امام شافعی نرسیده به مسجد جامع پاوه و با درخواست شهروندان این محله شهرداری پاوه اقدام به ساخت یک سرعت گیر می کند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بنا بر اخبار و گزارشات بدست امده این سرعت گیر به دلیل ویراژ ها […]

به گزارش سلام پاوه : نزدیک به چهار روز پیش در خیابان امام شافعی نرسیده به مسجد جامع پاوه و با درخواست شهروندان این محله شهرداری پاوه اقدام به ساخت یک سرعت گیر می کند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بنا بر اخبار و گزارشات بدست امده این سرعت گیر به دلیل ویراژ ها و سرعت بیش از حد بعضی از خودروها در این مسیر و سلب آرامش مردم محله و  با درخواست شهروندان و توسط شهرداری پاوه نصب شده است .

این سرعت گیر که بدون رنگ امیزی بود توسط افراد خود محله رنگ آمیزی شد اما شب گذشته سرعت گیری که خود شهرداری پاوه نصب کرده بود پس از سه روز برداشته می شود تا این سوال را به وجود آورد چرا این سرعت گیر ساخته شد و چرا این سرعت گیر برداشته شد؟

سرعت گیر خیابان امام شافعی

نکته جالب توجه این است شهروندان این محله نسبت به حذف این سرعتگیر معترض هستند و چند تن از این شهروندان در تماس با این خبرگزاری درخواست انعکاس اعتراض خود نسبت به شهرداری پاوه را داشتند.

شایان ذکر است در حین تخریب و از بین بردن این سرعت گیر بنا بر تماس شهروندان محله در محل حاضر شدیم و متوجه شدیم دو تن از اعضای شورا نیز به درخواست شهروندان پیگیر موضوع هستند اما پیگیری انها نیز نتیجه نداد و با دستور شهردار سرعت گیری که سه روز پیش توسط خود شهرداری ساخته شده بود شب گذشته برخلاف نظر شهروندان برداشته شد .

بدون شک این سوال در ذهنها مطرح می شود که چگونه است کاری بدون کارشناسی انجام شود و اگر کارشناسانه است چگونه این کار در کمتر از چهار روز حذف می شود ؟

شهروندان این محله بشدت از این موضوع گلایه مند بودند و خواستار انعکاس این خبر در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه شدند.

 سرعت گیر photo_2015-09-02_01-55-39 photo_2015-09-02_01-55-45 سرعت گیر

7 پاسخ برای “ماجرای سرعت گیر خیابان امام شافعی پاوه/ اعتراض شهروندان به حذف این سرعت گیر

  • ناشناس در تاریخ شهریور 13, 1394 گفت:

    وجود سرعت گیر درهرشهر نشانه عدم فرهنگ رانندگی دران شهر است امیدوارم فرهنگ رانندگی درشهر اصلاح شود

  • payam sayari در تاریخ شهریور 12, 1394 گفت:

    با سلام درست است که این عمل بدون کارشناسی بوده اما لازم است البته با توجه به استاندارهای خود دس انداز چه عرض کنم بدون رنگ بلند وتند بدون علایم اینهار باید گفت غیر کارشناسانه

  • کارشناس در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    ضمن سلام
    نتیجه تصمیمات لحظه ای و غیر کارشناسانه چیزی جز این نخواهد بود
    متاسفانه اتخاذ تصمیمات عجیب و غریب و بدون مطالعه در شهر ما بیداد می کند
    از جمله
    طرح یکطرفه نمودن خیابان از میدان فرمانداری تا میدان مولوی
    طرح پارکبان در خیابانهای اصلی
    و …
    که همگی ضمن تحمیل هزینه به شهر و شهروندان به دلیل اینکه بدون مطالعه وفقط براساس تصمیمات عده ای غیر متخصص اجرا شده بودند محکوم به شکست گردیدند و اکنون خبری از انها نیست !
    سرعتگیر خیابان امام شافعی هم همینطور!

  • فواد در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    اگه بیاین نوسود میبینید چه سرعت گیرهای مسخره ای درست کردم طبق هیچ قانونی سر پیچ نمیشه سرعت گیر درست کرد ولی شورا و شهرداری نوسود سر پیچ یه سرعت گیر خیلی مسخره درست کردن لطفا اینم انعکاس کنید ممنون

  • وحید بکامیری در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت
    واقعا جای تاسف دارد وضعیت شورا وشهرداری، بنده بعنوان یکی از ساکنین این محله میخواهم بدانم اگر نتیجه این تصمیم یک جانبه و بدون کارشناسی ، خسارتی اعم از مالی وجانی باشدچه کسی جوابگو است ، آقای شهردار با وجود دبستان ضیایی در این محله مثلا به پیاده روهای خود در این محله میبالند که تصمیم به چنین کاری کرده اند. البته اهالی این محله همچنان پیگیر این مسئله خواهیم شدتابدانیم که چه کسی مسئول حفظ امنیت دانش آموزان وبچه های این محل است

  • مهندس محمد در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    جناب شاهوی عزیز
    بایستی گفت که کارشناسان مجرب و خبره زیادی در سطح منطقه وجود دارند و بعضاً پیشنهاداتی را نیز در خصوص اصلاح و اجرای پروژه ها و طرحهای فنی مطرح نموده اند. اینان بدون چشمداشتی و فقط در جهت رضایت مردم و احساس دین نسبت به همشهریان خود حاضر به مشاوره و مطالعه و ارائه طرح در زمینه های مختلف توسعه شهری می باشند اما متاسفانه مسولین و در راس انها اعضای محترم شور ا و شهردار چنین دیدگاهی نداشته و تاکنون نتوانسته اند از آرا و نظریات این سروران و مهندسین استفاده نمایند.
    تاکنون پیش خود فکر کرده اید نتایج آن همه جلسه که شورا با اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، مهندسین، فرهنگیان و … که بصورت جداگانه و در نوبیت های مختلف برگزار نمود به کجا رسید؟!!
    آیا صرفاً برگزاری جلسه می تواند مشکل را حل نماید؟
    نظر بنده این جلسات هیچگونه خروجی عملی نداشته و در روند اصلاح شهر هیچگونه نتیجه ای که مبتنی بر روش های کارشناسانه باشد دیده نشد
    اینجاست که بایستی از مسولین امر پرسید “چرا؟”

  • شاهو در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت در جواب این گفته هایتان که …بدون شک این سوال در ذهنها مطرح می شود که چگونه است کاری بدون کارشناسی انجام شود و اگر کارشناسانه است چگونه این کار در کمتر از چهار روز حذف می شود ؟ باید گفت در کدام برنامه های ساخت و ساز و زیبا سازی سطح شهر پاوه کارشاناسانی را داشته ایم که نظر کارشناسانه را مطرح نمایند با وجود مسولین بی تجربه و نبود سواد علمی در زمینه های مختلف همین انتظار را باید داشت متاسفانه هر روز شاهد مشکلات بیشتری در شهر خواهیم شد واقعا جای تاسف دارد.