ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:19

آزاد حسینی رسما رئیس شورای اسلامی شهر پاوه شد/ محی الدین زاده نائب رئیس

آزاد حسینی رسما رئیس شورای اسلامی شهر پاوه شد/ محی الدین زاده نائب رئیس

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار شد و آقای آزاد حسینی رئیس شورای شهر پاوه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه برای انتخاب هیئت رئیسه جدید صبح امروز راس ساعت 10 در […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار شد و آقای آزاد حسینی رئیس شورای شهر پاوه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پاوه برای انتخاب هیئت رئیسه جدید صبح امروز راس ساعت 10 در محل شورای اسلامی شهر پاوه برگزار شد و پس از آزاد حسینی2 ساعت جلسه آزاد حسینی با 4 رای  برای یکسال رسما رئیس شورای اسلامی شهر پاوه شد. و آقای کیهان محی الدین زاده نیز با  4 رای نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه شدند.

بنابر این گزارشات در این جلسه اعضای دیگری کاندید ریاست شورا بودند که رای نیاورند.و اعضای هیئت رئیسه به ترتیب :

آزاد حسینی با 4 رای رئیس شورای اسلامی شهر پاوه

کیهان محی الدین زاده با 4 رای نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه

آشنا لطف الهی با 6 رای به عنوان خزانه دار

شیرزاد صفری با 4 رای به عنوان منشی

حیدر اسلامی نیا به عنوان عضو اصلی

مهدی عبدی به عنوان عضو اصلی

محمد فاروق یوسفی  به عنوان عضو اصلی

شایان ذکر است در دو سال گذشته آقایان کیهان محی الدین زاده  و لطف الهی  به ترتیب در سال اول و دوم به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر پاوه انتخاب شدند.

4 پاسخ برای “آزاد حسینی رسما رئیس شورای اسلامی شهر پاوه شد/ محی الدین زاده نائب رئیس

  • سانا در تاریخ شهریور 12, 1394 گفت:

    جناب اقای حسینی معاونت محترم پشتیبانی شرکت سانا انتخاب بجا و شایسته شما را بعنوان رئیس شورای شهر پاوه تبریک .واز خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون مسئلت می نمائیم. بی شک در این پست هم همانگونه که در انجام امورات کارگاه در شرکت و سد داریان موفق و جدی بوده اید . موفق خواهید بود .
    همکاران شما در واحد مالی شرکت سانا

  • امیر حاتمی در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    دست دردست هم دهید به مهر شهر خود را کنید آباد

  • ..fateh gelali در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    باسلام، من هم با صحبتهای اقای صالحی موافقم، واقعا این شهر نیاز به همکاری وهم اندیشی همه ساکنان آن دارد، واین گونه تفکر نمیشه گفت قوم گرایی چون همه یه قوم تلقی میشیم فقط تایفه گرایی باعث عقب ماندن شهرمان میشود، وتبریک به هیت ریسه جدید شورا

  • محمد عرفان صالحى در تاریخ شهریور 11, 1394 گفت:

    با سلام، بنده به نوبه ى خودم انتخاب آقاى آزاد حسينى رو به ايشون تبريك مى گم و معتقدم كه اختلاف نظر يكى از ضروريات كار جمعى و شورايى است، و اولين تكليف اعضاى شورا و مردم هم در قبال انتخابها، احترام به رأى اكثريت مى باشد و حفظ همدلى و روحيه ى همكارى؛ اميدوارم همه ى اعضاى شورا ضمن احترام به رأى اكثريت، با حمايت از هيأت رييسه ى جديد، به حل معضلات شهر كمك كنند و مردم هم همچون شهروندان سالم نسبت به اين انتخاب با ديد مثبت نگريسته و به انتخاب اكثريت احترام بگذارند، ايجاد شبهه و تهييج افكار عمومى نه تنها براى شهر و شهروندان مفيد نمى باشد بلكه عواقب عمرانى و فرهنگى و اجتماعى جبران ناپذيرى خواهد داشت، لذا از مديريت سايت و كاربران عزيز خواهشمندم كامنتهاى ابهام آميز و شبهه افكن را انتشار ندهند و فضا را براى بحث و جدلهاى بى ثمر و ويرانگر باز نكنند، اينگونه كامنتها تنها موجب بروز تفرقه و ايجاد گسستهاى اجتماعى و قومى و قبيله اى خواهند شد، تمام كسانى كه در يك شهر زندگى مى كنند اهالى همان شهرند و پيش كشيدن موضوعاتى از قبيل پاوه اى و داريانى و بله بزانى و نوريابى و مهاجر و شمشيرى و … ساخته دست كسانى است كه در يك برهه از زمان از اين موضوعات بهره جسته اند، و كش دادن به اين مسايل موجب نابودى پيوندهاى اجتماعى و تخريب شهر از همه ى جنبه ها مى شود.