ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:57

باسازی کشتارگاه شهر نودشه / پاسخ عملی شهردار نودشه به انتقادات

باسازی کشتارگاه شهر نودشه / پاسخ عملی شهردار نودشه به انتقادات

به گزارش سلام پاوه : کشتارگاه شهر نودشه با مبلغ 2 میلیون تومان باسازی و مرت شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کشتارگاه شهر نودشه با هزینه ای بالغ بر 20000000 ریال مرمت و بازسازی گردید مختار احمدی شهردار نودشه در این خصوص اظهار داشت : پس از ارائه پیشنهاداتی از سوی تعدادی از […]

به گزارش سلام پاوه : کشتارگاه شهر نودشه با مبلغ 2 میلیون تومان باسازی و مرت شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کشتارگاه شهر نودشه با هزینه ای بالغ بر 20000000 ریال مرمت و بازسازی گردید

مختار احمدی شهردار نودشه در این خصوص اظهار داشت : پس از ارائه پیشنهاداتی از سوی تعدادی از جوانان نودشه در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه  و با توجه به اینکه پیشنهادات مختار احمدیمربوطه سازنده بوده و نشان از دغدغه های شایسته توجه شهروندان داشت این شهرداری اقدام به بازسازی و مرمت ساختمان کشتارگاه نموده است .

وی گفت : با عنایت به اعلام همکاری مسئولین محترم ادارات برق و آبفای نودشه بزودی از طریق یک دستگاه پمپ سه فاز و ایجاد مخزن آب ، آب مصرفی کشتارگاه از طریق انتقال لوله تامین می گردد .

شهردار نودشه در خصوص ارائه پیشنهادات سازنده شهروندان افزود : خاستگاه و جهت پیشنهاد بسیار موثر و مهم می باشد همیشه عده ایی هستند که به دنبال نه ارائه پیشنهاد بلکه از طریق پیشنهاداتی غیر سازنده که گاهاً اگر هزینه های آنها برآورد گردد به هیچ وجه من الوجوه در اندازه شهرداری شهر کوچکی مانند نودشه نیست در فکر تعقیب خواسته های خود و تخریب مجموعه هستند که قطعاً این پیشنهادات سو دار مورد توجه قرار نخواهند گرفت

وی ادامه داد و افزود : ولی بعضی اوقات شهروندان پیشنهاداتی بدون جهت گیری های مخرب ارائه می دهند که اینجانب و مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورا به دیده منت چنانچه در حد درآمدهای شهرداری باشند اجرای این پیشنهادات را بر عهده گرفته عملیاتی می نماییم

مختار احمدی در پایان اظهار امیدواری نمود که شهروندان با ارائه پیشنهادات عملی خود شهرداری را در راه هر چه بهتر ارائه نمودن خدمات یاری رسانند.

شایان ذکر است مدتی پیش دو تن از جوانان نودشه ای در مطلبی که در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر شد از شهرداری و شورای اسلامی شهر نودشه درخواستها و انتقاداتی داشتند که در کمال احترام مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر نودشه و شهردار خدوم این شهر به انتقادات و پیشنهادات سازنده آنها توجه نموده و در حد توان در صدد رفع مشکلات بر آمدند که بازسای و مرمت کشتار گاه نودشه یکی از این درخواستها و انتقادات بود.

این خبرگزاری لازم میداند از انتقاد پذیری و توجه شورا و شهردار نودشه به مسایل مطرح شده در رسانه ها تقدیر و تشکر کند و امید می رود دیگر مسئولین شهرستان نیز نسبت به رسانه های بی طرف و مطرح شدن نقدها و پیشنهادات توجه داشته و در رفع مشکلات مردم گام بردارند.

کشتار گاه بعد از تعمیر و مرمت سازی

کشتارگاه نودشه

4 پاسخ برای “باسازی کشتارگاه شهر نودشه / پاسخ عملی شهردار نودشه به انتقادات

  • طرفدار شورا در تاریخ شهریور 9, 1394 گفت:

    آقای سردیارانی این عکس را جوری در اذهان جای داده اند که این خون کشتارگاست در صورتی که این ساختمان ناتمام غسالخانه است و تانکر آب است که شیرش را باز نموده اند و مدیر سایت باید عکسی دیگر را جایگزین کنند چون مردم فکر می کنند که قبلا خون کشتارگاه اینطوری روی زمین ریخته و حاری شده ….

  • پوریا سردیارانی در تاریخ شهریور 8, 1394 گفت:

    «وَ ذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْری تَنْفَعُ الْمُوءْمِنینَ»زاریات آیه 55
    تذکر، فراموشیها و ناآگاهیها را به هوشیاریها و بیداریها دگرگون می کند و همگان را در جامعه به حضور و مراقبت همه سویه فرا می خواند. در چنین جامعه ای، کم کاریها، کندکاریها و بدکاریها، کمتر به چشم می خورد و هر یک از افراد خود را موظف می دانند که به دیگران هشدار و تذکر دهند تا کارها در روال و روند واقعی خود قرار گیرد.
    در اینجا میتوان از آقای احمدی شهردار محترم شهر نودشه تشکر ویژه کرد چون ایشان با عمل خود ثابت کردند که روحیه نقدپذیری بالا و همچنین مسئولی عمل گرا هستند و به مانند دیگران درپی ایجاد فضای متقابل جوابگویی نیستند. به قول یکی از بزرگان اعزه شهر که مردم را به تشکر از خدمات حتی اگر کم هم باشد راهنمایی میکردند از آقای احمدی شهردار نودشه بخاطر احساس مسئولیت بالای ایشان کمال تشکر را دارم و امیدوارم در آینده بیشتر از زحمات ایشان ببینیم با تشکر

  • ئازاد در تاریخ شهریور 8, 1394 گفت:

    خداکنه همیشه کسانی باشن که انتقاد کنن
    تا مسئولان به فکر بیفتن

  • مطلع تیز بین در تاریخ شهریور 8, 1394 گفت:

    سلام از اینکه سایت وزین سلام پاوه مدتی است خبرات مربوط به شهر عزیزم نودشه را پوشش می دهد نهایت سپاسگذاری را داریم. در رابطه با عکس ها ی مربوط به این خبر عکس اول مربوط به غسالخانه شهر نودشه است نه کشتارگاه .