پ 30 فروردین 1403 ساعت 15:36

حضورباشگاه فرهنگی ورزشی هئیت فوتبال پاوه درفستیوال مدارس فوتبال استان

حضورباشگاه فرهنگی ورزشی هئیت فوتبال پاوه درفستیوال مدارس فوتبال استان

به گزارش سلام پاوه : باشگاه فرهنگی ورزشی هئیت فوتبال پاوه در رده نونهالان در فستیوال مدارس فوتبال استان کرمانشاه حضور یافت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : باشگاه فرهنگی ورزشی هئیت فوتبال پاوه  در رده  نونهالان با مربیگری سعدی بدری در دومین فستیوال مدارس استان کرمانشاه راهی ورزشگاه ازادی این شهرشد. این فستیوال […]

به گزارش سلام پاوه : باشگاه فرهنگی ورزشی هئیت فوتبال پاوه در رده نونهالان در فستیوال مدارس فوتبال استان کرمانشاه حضور یافت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : باشگاه فرهنگی ورزشی هئیت فوتبال پاوه  در رده  نونهالان با مربیگری سعدی بدری در دومین فستیوال مدارس استان کرمانشاه تیم فوتبال پاوهراهی ورزشگاه ازادی این شهرشد.

این فستیوال مدارس زیر نظرهئیت فوتبال استان کرمانشاه با شرکت حداکثری شهرستان رو به رو بود که البته نماینده ی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران هم در این فستیوال حضورداشت.

به گفته ی سعدی بدری مربی باشگاه فرهنگی ورزشی نونهالان هئیت فوتبال پاوه این تیم به مدت دو ماه به دلیل نبود چمن در سالن تمرین کرده اند و نمایش خوبی در این فستیوال داشته اند و یک بازیکن از پاوه به نام آروین رحمتی از میان شهرستان های صاحب فوتبال, ثلاث جوانرود و روانسر راهی اردوی تیم استان که در مسابقات کشوری شرکت دارد،شد.

وی افزود این تیم بامربیگری خودش و با مدیریت مرد زحمت کش فوتبال پاوه اقای سابق حسینی دراین فستیوال شرکت داشتند

 بدری همچنین اظهار داشت که تنها تیم مرتب و یکدست  تیم پاوه بوده است که البته این تیم باگرامی داشت سالگردحماسه ی ۲۶مرداد در این مسابقات حضورداشته است.

عکس و خبر : هژیر اسلام دوست

تیم فوتبال پاوه

تیم فوتبال پاوه