پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:37

تبریک منوچهری به مناسبت روز پزشک/تبریک به دکترجزا راهگان(پزشک نمونه استان)

تبریک منوچهری به مناسبت روز پزشک/تبریک به دکترجزا راهگان(پزشک نمونه استان)

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک گفت:دستاوردهای دولت در زمینه بهداشت ودرمان طی یکسال گذشته بسیار ارزشمند بوده و برنامه‌ی تحول معجزه‌ای در نظام سلامت بوده و تا کنون در جلب رضایت مردم موفق عمل کرده است. عضوکمیسون بهداشت ودرمان  اظهار داشت: هماهنگی کامل […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک گفت:دستاوردهای دولت در زمینه بهداشت ودرمان طی یکسال گذشته بسیار ارزشمند بوده و برنامه‌ی تحول معجزه‌ای در نظام سلامت بوده و تا کنون در جلب رضایت مردم موفق عمل کرده است.

عضوکمیسون بهداشت ودرمان  اظهار داشت: هماهنگی کامل بین قوای سه گانه در حوزه سلامت، که مجلس شورای اسلامی در راس آن بود و  همچنین حمایت جدی از بخش های دولتی و دکتر جزاخصوصی و  حمایت ریاست قوه قضائیه  از جامعه پزشکی نیز در جائی که نیاز بود،موجبات خرسندی جامعه پزشکی را فراهم کرد.

وی رضایت خلق را عامل اصلی پذیرش رضایت انسان از خود دانست و گفت:رضایت مردم شرط خدمت است، چرا که اگر آنها راضی باشند خداوند از ما راضی است.
منوچهری در ادامه با تبریک مجدد به مناسبت روز پزشک به جامعه پزشکی کشور،علی الخصوص پزشکان دلسوز وزحمت کش اورامانات تصریح کرد:لذتی که در خدمت بی منت است در هیچ چیز دیگری نیست و امیدوارم همه پزشکان با این نگاه به مردم خدمت کنند.

نعمت اله منوچهری دربخش دیگری ازسخنان خودبابیان اینکه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مطالبه اصلی پرستاران است افزود: لازم است وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای را برای اجرای این قانون در نظر گیردوپرستاران خواستار اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری هستند و بارها این موضوع را از مجلس پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه پرستاران اخیرا به کمیسیون اصل 90 برای اجرایی نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری شکایت نامه ای ارسال کرده اند، گفت:رسیدگی به مطالبات جامعه پرستاری از سوی نمایندگان مجلس انجام می شود و ما در جلساتی که با مسئولان وزارت بهداشت داریم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا این موضوع تعیین تکلیف شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد:اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مساله ای ضروری است و لازم است وزارت بهداشت و درمان تدابیر ویژه ای را برای اجرای این قانون در نظر گیرد.

نماینده پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی درخاتمه ضمن تبریک به دکترجزاراهگان ازپزشکان دلسوز،خیرواخلاق مدار پاوه ،بعنوان پزشک نمونه استان کرمانشاه برای ایشان آرزوی موفقیت وتندرستی کرد.

4 پاسخ برای “تبریک منوچهری به مناسبت روز پزشک/تبریک به دکترجزا راهگان(پزشک نمونه استان)

  • حبیب اله مستوفی در تاریخ شهریور 3, 1394 گفت:

    پنج حسی هست جز این پنج حس / آن چو زر سرخ و این حس ها چو مس
    صحت این حس بجوئید از طبیب / صحت آن حس بخواهید از حبیب
    روز پزشک بر همه طبیبان تن و طراوت بخشان جان مبارک باد وبر دوست نیک اندیش و عزیز جناب آقای دکترراهکان بیشتر، که علاوه بر درد تن ها به اندیشه وروان هم همیشه پرداخته و آن را پیراسته است و طبیبی و حبیبیی را برازنده خود ساخته است .

  • شوان رحمانی در تاریخ شهریور 3, 1394 گفت:

    با عرض سلام وادب خدمت اقای دکترموفقیتهاو دلسوزیهایتان مایه دلگرمی ماست باشد که پاینده باشید. رحمانی

  • سید عابد حیدری در تاریخ شهریور 3, 1394 گفت:

    ضمن عرض سلام و ادب خدمت خوانندگان فهیم این روز را خدمت تمام زحمت کشان عرصه سلامت تبریک عرض نموده و خدمت برادر عزیزم دکتر راهگان که به حق الگو و نمونه و شایسته این درجه عالی است تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی درجات عالی تر در دنیا واجر و پاداش اخروی در سرای باقی را دارم

  • شکیب ط در تاریخ شهریور 2, 1394 گفت:

    روز پزشک را به همه پزشکان گرامی می داریم .
    وتبریک عرض می کنیم خدمت دکتر جزا راهگان واقعا دکتری دلسوزوخیر اخلاق مدار استان کرمانشاه است.آرزوی توفیق برای همه پزشکان و دکتر جزا.