ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 13:56

بخشدار شاهو: بخش شاهو در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفته است

بخشدار شاهو: بخش شاهو در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفته است

به گزارش سلام پاوه : بخشدار شاهو گفت: با خدماتي كه از سوي نظام ارائه شده بخش شاهو در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفته است. رئوف حسيني بخشدار بخش شاهو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک هفته ی دولت به  ملت سرافراز ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان سرافراز […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار شاهو گفت: با خدماتي كه از سوي نظام ارائه شده بخش شاهو در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفته است.

رئوف حسيني بخشدار بخش شاهو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک هفته ی دولت به  ملت سرافراز ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان سرافراز رجایی و باهنر که درمسیر خدمت صادقانه به ملت شریف به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گفت:  در دوسال فعاليت دولت تدبير و اميد خدمات ارزنده اي مانند کنترل تورم، توجه ویژه به روستاییان و اقشار محروم جامعه،رسیدن به توافق هسته ای و برداشتن تحریم ها  باحفظ عزت ملت شریف ایران اسلامی  و پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی در مقابل تمامی قدرت های جهان با تدبیرصورت گرفته است.رئوف حسینی بخشدار شاهو

وي با گراميداشت هفته دولت افزود: خدمات نظام و دولت در اين منطقه مشهود است و زمينه را براي عمران هر چه بيشتر فراهم كرده است.

حسيني تصريح كرد: توانمنديهاي كشاورزي در بخش شاهو زمينه را براي حضور سرمايه گذاران در اين بخش فراهم كرده است.

بخشدار شاهو اظهار كرد: بيشترين مزرعه هاي پرورش ماهي و بيشترين ميزان باغات در بخش شاهو قرار گرفته و از آنجاييكه سالانه پنج هزار و 264 تن محصولات باغي و 430 تن ماهي سردآبي در شهرستان تامين مي شود بخش شاهو بيشترين سهم را در اين توليدات داراست كه اين موضوع نيازمند توجه ويژه مسئولين براي رفه مشكلات كم آبي منطقه مي باشد.

حسيني با بيان اينكه هم اکنون 9 مزرعه پرورش ماهی در شهرستان روانسر فعال است که هشت مزرعه در بخش شاهو احداث شده است گفت: اين بخش واحدهاي دامداري و دامپروري زيادي را در خود جاي داده است.

وي اضافه كرد: ظرفيت هاي گردشگري بخش شاهو زبانزد خاص و عام است و مي توان با بهره گيري از اين پتانسيل  . توجه ويژه مسئولين زمينه آباداني اين بخش را فراهم كرد.

بخشدار شاهو تاكيد كرد: تفرجگاه كاوات ، غار كاوات و مهمتر از همه غار قوري قلعه بهترين توانمندي هاي حوزه گردشگري اين بخش است كه مي توان در جهت پيشرفت و توسعه از آن بهره برد.

رئوف حسینی بخشدار شاهو

رئوف حسيني ادامه داد: كار گازرساني به روستاي تازه آباد سرياس به اتمام رسيده و كار گازرساني به روستاهاي قوري قلعه و قلعه گاه نير با پيشرفت فيزيكي 90 درصد در حال اجراست.

وي با شاره به اينكه كار احداث ساختمان دهياري روستاي تازه آباد  سرياس با اعتباري بالغ بر يك ميليارد ريال به اتمام رسيده و در هفته دولت به بهره برداري مي رسد خاطر نشان كرد: سال گذشته نیز 10 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 900 میلیون ریال در سطح روستاهای بخش شاهو اجرایی شده است.

بخشدار شاهو گفت: هدایت و جمع آوری آبهای سطحی ، احداث پل عابر پیاده و ساماندهی گورستان روستای تازه آباد سریاس ، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی و احداث پل بر روی رودخانه ی داخل روستای قوری قلعه ، اصلاح کوچه و معابر و تکمیل پل رودخانه  داخل روستای بزوره ، سنگ فرش معابر و دیوار چینی رودخانه داخل روستای شبانکاره  و تکمیل شبکه فاضلاب روستای ده لیلی  از جمله پروژه های انجام شده در سطح روستاهای این بخش است.

حسيني افزود: احداث یک دهنه پل در روستای چیلانه ، دیوارسازی ساحلی رودخانه روستای بنچله ، جدولگذاری دو طرف خیابان اصلی روستای قلعه گاه ، جدولگذاری و دیوارسازی ساحلی روستای قوری قلعه ، اصلاح معابر و دیوار سازی روستای بزوره و دیوارسازی ساحلی روستای شبانکاره طرحهايي هستند كه از ابتداي سالجاري تاكنون  با اعتباري بیش از 590 ميليون ريال  در سطح روستاهاي اين بخش اجرا شده است.

بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر است که دارای 9 روستا با هفت هزار و 550 نفر جمعیت می باشد.

4 پاسخ برای “بخشدار شاهو: بخش شاهو در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفته است

  • زهرا مرادی در تاریخ مرداد 14, 1395 گفت:

    سلام عرض میکنم خدمت بخشدارمحترم
    اقای حسینی چراپیگیری نمیکنیددرموردگازرسانی به روستای شبانکاره واقعااین درسته که تنهاروستای شبانکاره ازنعمت گازبیهره هستش خواهآرسیدگی کنید

  • ناشناس در تاریخ شهریور 4, 1394 گفت:

    سلام

  • علی احمدی در تاریخ شهریور 3, 1394 گفت:

    جناب اقای صالحی با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما وهمکارانتاناز اینکه اخبار مربوط به بخش شاهو را پوشش داده اید انشا الله هر روز شاهد پخش خبرهای مربوط به این بخش از سایت مفید شما باشیم

    • ناشناس در تاریخ مرداد 3, 1395 گفت:

      رفتی بالا خره تو هم رفتی