پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:17

شفیعی خبر داد: برگزاری انتخابات اتحادیه بزازان و پوشاک فروشان در هفته جاری

شفیعی خبر داد: برگزاری انتخابات اتحادیه بزازان و پوشاک فروشان در هفته جاری

به گزارش سلام پاوه : رئیس اتاق اصناف خبر داد: درهفته جاری انتخابات اتحادیه بزازان و پوشاک فروشان برگزار می شود. بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: انتخابات اتحادیه بزازان و پوشاک فروشان در تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ در محل اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه برگزار میگردد. […]

بهروز شفیعیبه گزارش سلام پاوه : رئیس اتاق اصناف خبر داد: درهفته جاری انتخابات اتحادیه بزازان و پوشاک فروشان برگزار می شود.

بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: انتخابات اتحادیه بزازان و پوشاک فروشان در تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ در محل اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه برگزار میگردد.

وی اعلام کرد که این اتحادیه رسته های صنفی زیر بزازان -پوشاک فروشان-لوازم آرایشی و بهداشتی-کیف و کفش-گیاهان داروئی تجهیزات پزشکی و لوازم وررزشی می باشد.

لذا طبق اطلاعیه ای که اعلام شده است از همه واحد های صنفی که دارای پروانه کسب در این رسته ها می باشند درخواست می شود در تاریخ ذکر شده در محل اداره صنعت،معدن و تجارت حضور داشته باشند و به افراد واجد شرایط شرکت کننده در این اتحادیه رای دهند.

AS

یک پاسخ برای “شفیعی خبر داد: برگزاری انتخابات اتحادیه بزازان و پوشاک فروشان در هفته جاری

  • arash در تاریخ مرداد 31, 1394 گفت:

    چرا اتحادیه مکانیکی وتعمیرات ماشین و حتی لوازم یدکی ماشین رو تشکیل نمیدن
    هم مکانیکی ها هم لوازم یدکی ها باب دل خود قیمت گذاری میکنن
    واقعا تو شهر پاوه از این صنف گرانی گریبان گیر مردم شده
    خاهشا پیگیر باشی