ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:54

پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت دومین سالگرد سلام پاوه

پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت دومین سالگرد سلام پاوه

به گزارش سلام پاوه : سلام خسروی شهردار پاوه طی پیامی دو ساله شدن پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه را تبریک گفت متن پیام این چنین است :   «بسمه تعالی» هیأت تحریریه و مدیریت محترم سایت سلام پاوه سلام علیکم تلاش‌های صادقانه در مسیر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در عرصه رسانه یکی از […]

به گزارش سلام پاوه : سلام خسروی شهردار پاوه طی پیامی دو ساله شدن پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه را تبریک گفت متن پیام این چنین است :

 

«بسمه تعالی»
هیأت تحریریه و مدیریت محترم سایت سلام پاوه

سلام علیکم

تلاش‌های صادقانه در مسیر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در عرصه رسانه یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده تضییع حقوق عمومی و اتلاف سرمایه‌های اقتصادی، سلام خسرویفرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

قدم نهادن در این وادی بسی سخت و دشوار و موانع پیش روی آزاردهنده و گاهی حتی مأیوس کننده نیز می‌باشند؛ اما شیرینی خدمت به خلق خدا موهبتی است که قابل قیاس با هیچ کالای مادی دیگری نمی‌باشد –بخصوص زمانیکه میدان‌داران این عرصه جوانان با انگیزه و متدینی باشند که جز حق و حقیقت ننویسند و جز رضای پروردگار چیز دیگری را مدنظر نداشته باشند-.

بدینوسیله از تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی شما در فضای مجازی در خصوص پوشش اخبار و رویدادهای شهرستان پاوه در ورود به سومین سال فعالیت آن سایت وزین تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم که با رعایت دو اصل اساسی رضایت پروردگار متعال و دفاع از حقوق اساسی مردم در کنار بیان توفیقات مجموعه مسئولین محترم و پرتلاش شهرستان و همچنین بیان واقعی کوتاهی‌ها و نارسائی‌های موجود، زمینه تعامل مثبت و مؤثر بین مردم و مسئولین را فراهم آورید.

سلام خسروی-شهردار پاوه
۳۱/۵/۱۳۹۴

یک پاسخ برای “پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت دومین سالگرد سلام پاوه

  • بدری در تاریخ مرداد 31, 1394 گفت:

    باسلام به عزیزان که با تلاش شبانه روزی خود زحمت کشید این دوسال دفاع ازحقوق شهروندی و اطلاع رسانی بمردم کوشا بود این موفقیت بزرگ را به سلام پاوه تبریک می گویم