پ 30 فروردین 1403 ساعت 04:10

تیم دوستان پاوه قهرمان مسابقات چهارجانبه فوتسال شد/ گزارش تصویری

تیم دوستان پاوه قهرمان مسابقات چهارجانبه فوتسال شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : تیم فوتسال دوستان پاوه در ضربات پنالتی تیم شهید چمران را شکست داد و قهرمان مسابقات چهارجانبه دوستانه فوتسال در پاوه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دربعدالظهر گرم تابستانی روز پنجشنبه 22 مرداد ماه 1394 با همت هیئت فوتبال شهرستان پاوه و اسپانسری شرکت لیزان صنعت گلاله یک […]

به گزارش سلام پاوه : تیم فوتسال دوستان پاوه در ضربات پنالتی تیم شهید چمران را شکست داد و قهرمان مسابقات چهارجانبه دوستانه فوتسال در پاوه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دربعدالظهر گرم تابستانی روز پنجشنبه 22 مرداد ماه 1394 با همت هیئت فوتبال شهرستان پاوه و اسپانسری شرکت لیزان صنعت گلاله یک دوره مسابقه چهارجانبه فوتسال با حضور تیم های دوستان پاوه ، نوسود ، شهید چمران و نوجوانان پاوه در محل تیم فوتسال دوستان پاوهسالن 2500 نفری حضرت امام خمینی (ره ) پاوه برگزار شد.

در این مسابقات که با هدف تقویت تیم نوجوانان هیئت فوتبال پاوه برگزار شد در بازی نخست این مسابقات تیم دوستان با سرمربی نام آشنای خود آقای سعدی بدری موفق شد با نتیجه 5 بر 2 نوجوانان پاوه را شکست دهد و به دیدار نهایی راه یابد .

در طرف دیگر جدول تیم شهید چمران با سرمربیگری اردلان نادرزاده موفق شد در یک بازی زیبا 6 بر 2 تیم با اخلاق نوسود را شکست دهد .

در ادمه این مسابقات در بازی رده بندی تیم نوجوانان پاوه که هدایت آن را آقای سابق حسینی برعهده داشت توانست با شکست 5 بر 4 تیم نوسود در جایگاه سوم بایستد.

در فینال این مسابقات دو تیم پرقدرت شهید چمران ودوستان پاوه پس از یک بازی نفس گیر به نتیجه یک بر یک دست یافتند و کار به ضربات پنالتی کشید در ضربات پنالتی با درخشش دروازه بان خوش اتیه تیم دوستان پدرام گلشنی ، ای تیم موفق شد با نتیجه 3 بر 2 و در مجموع 4 بر 3 از سد تیم خوب شهید چمران پاوه عبور کند و به مقام قهرمانی برسد .

این مسابقات هیجان انگیز در حالی در گرمای وحشتناک سالن حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد که عدم کارکردن خنک کننده های سالن و هواکشها ، نبود آب سرد کن نبود کفپوش مناسب ، پاره بودن تور دروازه ها و… نکاتی بود که بسیار ناراحت کننده بود و به چشم میخورد هرچن با تلاش آقای اردلان نادرزاده مسئول سالن قسمتهای آسیب دیده ای از کفپوش تعمیر شده بود اما فرسودگی کفپوش سالن بسیار ملموس بود.

شور و اشتیاق حاضرین در سالن و حمایتهای هیئت فوتبال و اسپانسرینگ شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله و حرکات زیبای تکنیکی نوجوانان و جوانان شهرستان نکات مثبتی بود که نوید بخش روزهای خوبی برای فوتبال و فوتسال شهرستان می باشد زحمات دبیر هیئت فوتسال شهرستان آقای یادگار اسکات و داوران مسابقات و همچنین خبرنگاران بی ادعای سایتهای دنگی نوریاو و هزار ماسوله که درسالن حضور داشتند قابل تقدیر بود .

به تصاویری از این مسابقات توجه فرمایید

تیم فوتسال دوستان پاوه قهرمان مسابقات

تیم فوتسال دوستان پاوه

تیم فوتسال شهید چمران

فوتسال چهارجانبه 26

تیم فوتسال نوجوانان پاوه

فوتسال چهارجانبه 17

تیم فوتسال نوسود

فوتسال چهارجانبه 24

داوران مسابقات

فوتسال چهارجانبه 28

دبیر هیئت فوتبال

فوتسال چهارجانبه 29

مدیرعامل شرکت لیزان صنعت گلاله

فوتسال چهارجانبه 25

فوتسال چهارجانبه 27

فوتسال چهارجانبه 30

فوتسال چهارجانبه 23

فوتسال چهارجانبه 19

فوتسال چهارجانبه 20

فوتسال چهارجانبه 21

فوتسال چهارجانبه 22

فوتسال چهارجانبه 18

وضعیت تاسف بار تور دروازهها

فوتسال چهارجانبه 16

فوتسال چهارجانبه 15

سعدی بدری مربی قهرمان مسابقات

فوتسال چهارجانبه 11

فوتسال چهارجانبه 13

فوتسال چهارجانبه 14

فوتسال چهارجانبه 9

فوتسال چهارجانبه 10

فوتسال چهارجانبه 8

فوتسال چهارجانبه 7

فوتسال چهارجانبه 3

فوتسال چهارجانبه 4

فوتسال چهارجانبه 5

فوتسال چهارجانبه 6

فوتسال چهارجانبه 34

فوتسال چهارجانبه 33

فوتسال چهارجانبه 32

فوتسال چهارجانبه 31

و سرانجام قهرمانی

فوتسال چهارجانبه 2

تیم قهرمان

تیم فوتسال دوستان پاوه

5 پاسخ برای “تیم دوستان پاوه قهرمان مسابقات چهارجانبه فوتسال شد/ گزارش تصویری

  • benvi3 در تاریخ مرداد 25, 1394 گفت:

    با عرض سلام و تبریک به تیمهای خوش استعداد اورامانات
    اما یک تشکر ویژه از آقای اردلان نادرزاده که زحمت ترمیم کفپوش پیشکسوت سالن 2500 نفری را کشیدند. پیشکسوتی که بعید میدانم حالا حالا ها قصد بازنشستگی داشته باشد. امیدوارم اقدامات بجای آقای نادرزاده تداوم و ادامه یابند و به حمایت مردم ترغیب شوند…

  • ناشناس در تاریخ مرداد 24, 1394 گفت:

    با عرض سلام و تبریک به مربی گرامی سال های گذشته تمام نوجوانان و حال مربی بهترین تیم پاوه تیم کاک سعدی با درخشش دوست عزیزم پدرام گلشنی و بازیکنان به قهرمانی رسید ولی اگر این بازیکنان چنین مربی دوست داشتنی نداشتند هیچ وقت به قهرمانی نمیرسیدند زیرا این تیم را هیچ کس نمیتواند جمع و جور کند چون این بازیکن ها فقط برای کاک سعدی بازی میکنند و خواهند کرد با تشکر از مربی دوران نونهالی کاک سعدی بدری
    با آرزوی موفقیت برای دوست عزیزم پدرام که به تیم های بزرگتر بپیوندد و به آرزوی خود برسد

  • هیرش در تاریخ مرداد 23, 1394 گفت:

    تشکر میکنم از مربی دلسوزم آقای حسینی به دلیل توجه ایشان به تیم نوجوانان و اسپانسر کوشای تیم.

  • ناشناس در تاریخ مرداد 23, 1394 گفت:

    عجب کفپوش و دروازه های قشنگی داره سالن ۲۵۰۰ نفری شهرستان پاوه !!!!!!!!!؟؟. مسولین مربوطه واقعا خسته نباشن !!!!

  • دوستان در تاریخ مرداد 23, 1394 گفت:

    ممنون از شما اقای صالحی که این مسابقات را پوشش خبری دادید. به اقای بدری هم تبریک میگم قهرمانی در این مسابقات رو