ج 31 فروردین 1403 ساعت 06:08

شاه آبادی : استان کرمانشاه کمترین آسیب های انتخابات را پس از انقلاب داشته است

شاه آبادی : استان کرمانشاه کمترین آسیب های انتخابات را پس از انقلاب داشته است

به گزارش سلام پاوه : سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه کمترین آسیب های انتخابات پس از به گزارش سلام پاوه و به نقل از حیات غرب امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور پورعلی مطلق مدیرکل انتخابات وزارت کشور در استانداری برگزار شد […]

به گزارش سلام پاوه : سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه کمترین آسیب های انتخابات پس از

به گزارش سلام پاوه و به نقل از حیات غرب امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور پورعلی امیر شاه آبادیمطلق مدیرکل انتخابات وزارت کشور در استانداری برگزار شد افزود: استان کرمانشاه با جمعیتی حدود 2 میلیون نفر یک میلیون و 370 هزار واجد شرایط رای دارد.

وی اظهار کرد: از این آمار 66 درصد در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت داشتند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مدیران استان تجربه برگزاری انتخابات را دارند، گفت: تمامی مباحث و جوانب برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان بررسی شده است.

شاه آبادی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که با همکاری هیات نظارت استان کرمانشاه انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

وی افزود: تمامی بخشداران و فرمانداران استان تجربه خوب مدیریتی برای برگزاری انتخابات پیش رو را دارند. در این جلسه فرمانداران و بخشداران استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دهمین دوره و انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه (۷ اسفند ماه) در سراسر کشور برگزار خواهد شد.