س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 16:09

افتتاح کلاس هوشمند دبیرستان شهید بهشتی نوریاب

افتتاح کلاس هوشمند دبیرستان شهید بهشتی نوریاب

به گزارش سلام پاوه : دبیرستان شهید بهشتی نوریاب با همکاری خیر ارجمند آقای اسماعیل ولدبیگی  هوشمند شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه دلشاد پیاب مدیر دبیرستان شهید بهشتی نوریاب گفت : امروزه برنامه های آموزشی در مدارس سنتی ، غالبا به صورت معلم محور بوده و با استعداد ها و تواناییهای دانش آموزان متناسب […]

به گزارش سلام پاوه : دبیرستان شهید بهشتی نوریاب با همکاری خیر ارجمند آقای اسماعیل ولدبیگی  هوشمند شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه دلشاد پیاب مدیر دبیرستان شهید بهشتی نوریاب گفت : امروزه برنامه های آموزشی در مدارس سنتی ، دلشاد پیاب 1غالبا به صورت معلم محور بوده و با استعداد ها و تواناییهای دانش آموزان متناسب نمی باشند.

وی افزود : مدارس هوشمند به کمک برنامه های درسی انعطاف پذیر ، امکان تدریس با شیوه های نوین ، داشتن طیف وسیعی از برنامه ها و روشهای آموزشی و محوریت بخشیدن به نقش دانش آموز ، می توانند در از بین بردن یا کاهش شکاف آموزشی موثر باشد.

پیاب ادامه داد و گفت : جامعه اطلاعاتی آینده، نیازمند افرادی است که بتوانند فناوری اطلاعات را خلاقانه در جهت رشد و توسعه به کار ببرند . مدارس هوشمند نیز عمدتا در جهت تامین این نیازها برنامه ریزی شده اند ، چرا که در این مدارس دانش آموزان می آموزند چگونه اطلاعات مورد نظر خود را استخراج کنند ، چگونه در مورد آنها بیندیشند و چگونه حاصل یافته های خود را برای حل مسائل و توسعه و پیشرفت به کار گیرند.

مدیر دبیرستان شهید بهشتی نوریاب سپس گفت : در این راستا و در جهت برآورده شدن نیازهای جدید آموزشی که مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند و با هدف یادگیری بیشتر و بهتر و پایدارتر با همت یکی از سخاوتمندان روستای نوریاب یکی دیگر از کلاس های دبیرستان شهید بهشتی (دوره اول) هوشمندگردید.

وی گفت : این خیر بزرگوار جناب آقای اسماعیل ولدبیگی می باشند که هزینه تجهیز کلاس هوشمند دبیرستان شهید بهشتی نوریاب را به مبلغ 37000000 ریال معادل 3700000 تومان با بهترین تجهیزات روز متقبل شدند.

پیاب در پایان اظهار داشت : امیدواریم امثال این خیر بزرگوار خاصتا در مسایل تعلیم و تربیت و آموزشی روبه ازدیاد بوده  و خداوند متعال این فعالیت را در زمره باقیات صالحات و صدقه جاریه برای ایشان محسوب نماید .

در مراسم کوچکی در روز دوشنبه 19/5/94 با حضور آقای اسماعیل ولدبیگی و آقای بهمن امینی به نمایندگی از مدیریت آموزش و پرورش پاوه و سایر عوامل اجرایی آموزشگاه این کلاس هوشمند به وسیله پسر آقای اسماعیل ولدبیگی به صورت رسمی  افتتاح گردید و برای اول مهر و بازگشایی مدرسه در اختیار معلمان و دانش اموزان عزیز قرار می گیرد . لازم به ذکر است این واحد آموزشی به اینترنت پرسرعت برای استفاده همکاران آموزشی و اداری و دانش آموزان مجهز می باشد .

عکس : از مظفر ولدبیگی (دنگی نوریاو)

یک پاسخ برای “افتتاح کلاس هوشمند دبیرستان شهید بهشتی نوریاب

  • ناشناس در تاریخ مرداد 20, 1394 گفت:

    با تشکر از آقای اسماعیل ولدبیگی که نسبت به آموزش ویاد گیری دانش آموزان توجه وعنایت نموده اند امیدوارم در مدرسه نوریاب نهایت استفاده از امکانات روز بعمل آیدنه مثل تعدادی از مدارس پاوه که فقظ اسم هوشمند بودن را یدک می کشند