ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:29

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه: 600 میلیارد ریال محکومیت برای متخلفان اقتصادی استان صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه: 600 میلیارد ریال محکومیت برای متخلفان اقتصادی استان صادر شد

به گزارش سلام پاوه؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در راستای برخورد با متخلفان بازار و حاکم کردن آرامش و ثبات بر بازار از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 600 میلیارد ریال محکومیت برای متخلفان اقتصادی استان صادر شده است. به گزارش سلام پاوه؛ ایرج عزیزی روز دوشنبه در پاوه در گفت و […]

81715379-70087836به گزارش سلام پاوه؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در راستای برخورد با متخلفان بازار و حاکم کردن آرامش و ثبات بر بازار از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 600 میلیارد ریال محکومیت برای متخلفان اقتصادی استان صادر شده است.

به گزارش سلام پاوه؛ ایرج عزیزی روز دوشنبه در پاوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش عمده این محکومیت مربوط به پرونده های قاچاق کالا و ارز است.

وی تصریح کرد: چون در این قسمت هم جمعی از مردم بضاعت مالی لازم را برای پرداخت محکومیت خویش ندارند و بار اولشان است که مرتکب تخلف شده اند تعداد زیادی از این پرونده ها تقسیط شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون 60 نفر از محکومین و مجرمین از سوی تعزیرات حکومتی در زندان بسر می برند که تعداد زیادی از آنها محکومین قاچاق کالا و ارز هستند.

عزیزی در ادامه گفت: در چند ماه سپری شده از سال جاری تعداد پرونده های وارده به شعب تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت چهار هزار پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه شده و از این تعداد ظرف همان مدتی را که قانونگذار مشخص کرده که از یک روز تا یک ماه قابل رصد و پیگیری است خوشبختانه سه هزار و 900 پرونده مورد رسیدگی و اعمال قانون قرار گرفته است.
شهرستان پاوه در 121 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.