پ 30 فروردین 1403 ساعت 12:34

متن پیام تبریک حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام تبریک حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان به مناسبت روز خبرنگار

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : متن پیام تبریک حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان به مناسبت روز خبرنگار . بسم الله الرحمن الرحیم جان نباشد جز خبر در آزمون                     هرکه را افزون خبر جانش فزون جان ما از جان حیوان بیشتر                      از چه؟ زان رو که فزون دارد خبر  (مولانا) […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : متن پیام تبریک حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان به مناسبت روز خبرنگار .

بسم الله الرحمن الرحیم
جان نباشد جز خبر در آزمون                     هرکه را افزون خبر جانش فزون
جان ما از جان حیوان بیشتر                      از چه؟ زان رو که فزون دارد خبر  (مولانا)

روز خبرنگار برتمامی کوشندگان عرصه اطلاع رسانی مبارک باد.
بدون شک ، هر خبری ، نظری را در پی داشته و بدین سان خبرها و نظرها ، چون خون در رگ های جامعه جاری و ساری است. و سبب سرزندگی در جامعه  می گردد.
آموزش و پرورش به عنوان پرمخاطب ترین نهاد تعلیم وتربیت، دارای ظرفیت هایی است که همراهی و هماهنگی با اصحاب رسانه را ضروری می سازد.
با درود به روان تابناک  کاروان شهدای عرصه قلم و اندیشه ، از تمامی تلاشگران حوزه خبر و اطلاع و رسانی و بویژه خبرنگاران منطقه اورامانات و فعالان سایت های خبری  دنیای مجازی که با عشق به مردم و تلاش ، واقعیت ها و ظرفیت های  آموزش و پرورش این منطقه را معرفی نموده اند، صمیمانه سپاسگزاری نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از پروردگار سبحان خواستاریم.
حبیب اله مستوفی
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان