س 28 فروردین 1403 ساعت 14:03

بازدید سایت یانه پاوه از مرز 300 هزار گذشت

بازدید سایت یانه پاوه از مرز 300 هزار گذشت

به گزارش سلام پاوه :بازدید سایت یانه پاوه از مرز 300 هزار گذشت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : گروه مشاورین یانه پاوه هر چند در اواخر سال 1393 در بخش مسکن و بیشتر با رویکرد مجازی کار خود را آغاز کرد اما در طول این مدت کوتاه با استقبال عمومی خوبی مواجه شد به […]

به گزارش سلام پاوه :بازدید سایت یانه پاوه از مرز 300 هزار گذشت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : گروه مشاورین یانه پاوه هر چند در اواخر سال 1393 در بخش مسکن و بیشتر با رویکرد مجازی کار خود را آغاز یانه و پاوهکرد اما در طول این مدت کوتاه با استقبال عمومی خوبی مواجه شد به گونه ای که در عرض چند ماه ، این سایت تخصصی در بخش املاک ، بازدیدهایش از مرز 300 هزار نفر گذشت. آمارهای مندرج در قسمت پایین سایت و به نقل از سایت وب گذار نشان می دهد که بیشترین بازدید مربوط به 13 تیرماه و به مقدار 1018 مورد بوده و همچنین ميانگين بازدید روزانه در هفته گذشته 686 بازدید و ميانگين بازدید روزانه در 30 روز گذشته 582 بازدید بوده است.لازم به ذکر است منظور از بازدید، تعداد صفحات بازشده توسط مخاطبان می باشد که برای هر مخاطب معمولا بیشتر از یک صفحه و گاهی تا 10 صفحه بوده است.

دست اندر کاران سایت یانه پاوه با هدف شفاف سازی در بازار ملک و به منظور رشد آگاهی عمومی و اطلاع رسانی ، به این بخش تعیین کننده و حساس ورود نموده ، و بدون شک ، حمایت و همراهی از این پایگاه موجب تحقق اهداف دفتر سرمایه گذاری یانه پاوه و دوری جستن از بازار مبهم و غیر شفاف زمین و مسکن خواهد شد.

بر اساس اخبار منتشر شده در سایت یانه پاوه ، در آینده ای نزدیک و به منظور بالابردن سطح کیفی خدمات رسانی با افزودن بخش های دیگر و ثبت شرکتی با همین نام (یانه پاوه)، این پایگاه سعی در برآورده نمودن خواسته های مخاطبان دارد.

برخی قیمت های مندرج در سایت ممکن است بالاتر از مقدار واقعی باشند و با اذعان به این نکته که این رقم ها ، صرفا دیدگاه فروشنده را منعکس می کنند اما از سوی دیگر ، سایت یانه پاوه این امکان را به بازدید کننده می دهد که در فضایی روشن و با رایزنی و مشورت کافی و به دور از هیجان و ابهام ، بر اساس مستندات موجود ،در مسیر یک انتخاب درست و منطقی گام بردارد.هر چند ایده اصلی سایت بر پایه دسترسی مستقیم و بدون واسطه با مالک است اما کارشناسان دفتر یانه پاوه در صورت صلاحدید سرمایه گذار ، می توانند به مورد معامله ورود پیدا کنند.

لازم به ذکر است عرصه فعالیت دفتر یانه پاوه ، شامل موارد مختلفی است از جمله سرمایه گذاری ، پیش فروش ، فروش فوری و اجاره ملک است. نکته حایز اهمیت دیگر اینکه بازدید و بارگزاری موارد پیشنهادی مخاطبان سایت ، رایگان است.

آدرس اینترنتی سایت : yanahpaveh.com

آدرس دفتر سایت : پاوه ، میدان مولوی ، کوچه شیانی جنب بانک سپه

تلفن تماس : 46128123