پ 30 فروردین 1403 ساعت 08:17

تجلیل نیکوکار پاوه ای از معلمان نمونه و رتبه های برتر کنکور 94

تجلیل نیکوکار پاوه ای از معلمان نمونه و رتبه های برتر کنکور 94

به گزارش سلام پاوه؛ یک دلسوز و فعال فرهنگی اجتماعی  که اصالتا اهل شهر پاوه می باشد در نظر دارد فردا پنجشنبه راس ساعت 6 بعدالظهر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه از معلمان نمونه و رتبه های برتر کنکور 94 تجلیل به عمل آورد. این دلسوز و فعال فرهنگی اجتماعی […]

به گزارش سلام پاوه؛ یک دلسوز و فعال فرهنگی اجتماعی  که اصالتا اهل شهر پاوه می باشد در نظر دارد فردا پنجشنبه راس ساعت 6 بعدالظهر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه از معلمان نمونه و رتبه های برتر کنکور 94 تجلیل به عمل آورد.

این دلسوز و فعال فرهنگی اجتماعی که در کارهای نیک و خداپسندانه سابقه درخشانی دارد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه هدف از این اقدام را تشویق و ترغیب دانش آموزان و جوانان دیارمان برای کسب هرچه بهتر و بیشتر علم و دانش  دانست .

وی که نخواست نامی از وی برده شود گفت : منطقه پاوه و اورامانات جوانان پرتلاش و استعداد های گرانبهایی دارد که با تشویق و ترغیب و کمک همه می توانند به شکوفایی و قله های بلند علم و آگاهی برسند.

شایان ذکر است به همت این دلسوز و خیر و فعال فرهنگی و اجتماعی  پنجشنبه 15 مرداد 1394 راس ساعت 18:00 در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسمی در جهت تجلیل از رتبه های برتر 94 و معلمان نمونه برگزار می شود.

حضور در این مراسم برای عموم شهروندان آزاد است .

3 پاسخ برای “تجلیل نیکوکار پاوه ای از معلمان نمونه و رتبه های برتر کنکور 94

  • حسام در تاریخ مرداد 16, 1394 گفت:

    کار نیکو و پسندیده ایست

  • 123 در تاریخ مرداد 15, 1394 گفت:

    باعرض سلام این مراسم از طرف شورا وشهرداری برگذار می شود

  • امیر حاتمی در تاریخ مرداد 15, 1394 گفت:

    آیا این مراسم از طرف شورای شهر وشهر داری بر گذار می گردد یا از طرف این فرهنگی محترم