پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:16

فرماندار پاوه:امسال تمام پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری می رسد

فرماندار پاوه:امسال تمام پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری می رسد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: تمامی پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان امسال به بهره برداری می رسد. پرویز ایده پور روز سه شنبه به هنگام بازدید از عملیات اجرایی آخرین پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در پاوه به خبرنگار ایرنا افزود: در سفر رهبری به این […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: تمامی پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان امسال به بهره برداری می رسد.

پرویز ایده پور روز سه شنبه به هنگام بازدید از عملیات اجرایی آخرین پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در پاوه به خبرنگار ایرنا افزود: در سفر فرماندار پاوهرهبری به این شهرستان 67 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 307 میلیارد ریال مصوب شد.
وی این طرحها را شامل ساماندهی، آسفالت و بهسازی معابر شهری، طرح هادی روستایی، گازرسانی، راه اندازی ایستگاههای فرستنده دیجیتال صدا و سیما، بهسازی و آسفالت راه روستایی، تعمیر و تکمیل مساجد شهری و روستایی و توسعه و بازسازی اورژانس بیمارستان قدس پاوه با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی اعلام کرد.
فرماندار پاوه افزود: طرح راه روستای شیخان از توابع بخش مرزی نوسود آخرین طرح مصوب سفر رهبری است که با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال در حال اجراست.
وی تصریح کرد: با به بهره برداری رسیدن این طرح در سال جاری تمامی طرحهای مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه بطور کامل و صددرصد به بهره برداری می رسد.
ایده پور افزود: از محل اعتبارات سال گذشته از منابع ملی، استانی و ماده 180 – 124 طرح و پروژه عمرانی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان پاوه در حال اجراست.
وی گفت: امسال از محل اعتبارات استانی 170 میلیارد ریال برای تکمیل طرحهای نیمه تمام و مستمر شهرستان اختصاص داده شده است.
شهرستان پاوه با جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر در شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه:امسال تمام پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری می رسد

  • فاتح شمس در تاریخ مرداد 15, 1394 گفت:

    با تشکر از فرماندار محترم شهرستان پاوه از اینکه پیگیر مسائل ومشکلات منطقه هستی جای سپاسگذاری دارد اما جناب فرماندار بنده از اهالی روستای شرکان هستم در سفر مقام رهبری به پاوه مبلغ یک میلیارد وپنجاه میلیون تومان به بهسازی جاده غیر استاندارد شرکان اختصاص یافت اما متاسفانه با گذشت سالها از این دستور هنوز کاری برای این روستا صورت نگرفته البته در ابان ماه سال ۹۳ تیمی برای احداث جاده از طرف اداره راه ماموریت یافت تا راه را بهسازی و پروژه را به اتمام برساند متاسفانه بجای ترمیم جاده ان را تخریب کردند ان هم کمتر از ۱۰ کیلومتر تا کنون که بیش از ۹ ماه میگذرد هیچ پیشرفتی نداشته ناگفته نماند روستای شرکان یکی از شاهراههای عبور قاچاق می باشد که از شواهد وقرائن این جاده ممری شده برای برخی امیدوارم مسئولین محترم امنیتی این مسئله را پیگیری کنند . جناب فرماندار عزیز درست سال گذشته در مردذاد ماه طی نامه ای به محضر مبارکتان مشکلات روستایمان را بیان کردم اما متاسفانه علا رغم سفر تاریخی شما به روستای شرکان که در نوع خود بی نظیر بود کاری انجام نگرفته وخواسته های روستای ما همچنان پا برجا هستندذ از جمله همین جاده ومسئله زباله شهر نودشه وتخریب باغهای روستا به سبب الودگی احداث سد داریان امیدوارم اینبار مسئله جدی باشد وتا پایان سال جاده شرکان هم استاندارد های لازم را بخود ببیند بسیار سپاسگذارم