ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:03

اجلاس عمومی روسای اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف پاوه برگزار شد

اجلاس عمومی روسای اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : اجلاس عمومی روسای اتحادیه ها صنفی شهرستان پاوه با موضوع بررسی وضعیت بازار پاوه شب گذشته برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جلسه روسای اتحادیه های صنفی با حضور روسای اتحادیه های صنفی و خزنه داران، بازرسان اتاق اصناف وکارمندان شب گذشته در محل جدید ساختمان اتاق اصناف […]

به گزارش سلام پاوه : اجلاس عمومی روسای اتحادیه ها صنفی شهرستان پاوه با موضوع بررسی وضعیت بازار پاوه شب گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جلسه روسای اتحادیه های صنفی با حضور روسای اتحادیه های صنفی و خزنه داران، بازرسان اتاق اصناف وکارمندان اتاق اصناف شب گذشته در محل جدید ساختمان اتاق اصناف شهرستان پاوه برگزار شد.

در این نشست مهندس بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه : هدف از تشکیل جلسه را بررسی وضعیت بازار در شهرستان و رسیدگی به کمبود ها و نواقصات و پیگیری مصوبات گذشته اجلاس را عنوان کرد.

وی افزود به همت همه شما عزیزان پس از سالها ساختمان جدید اتاق اصناف که در شآن بازاریان عزیز باشد به صورت سالانه اجاره کنیم و در پی آن هستیم که در آینده نزدیک به فکر زمینی جهت احداث ساختمان اتاق اصناف در شهرستان پایه ریزی کنیم.

مهندس شفیعی در ادامه به گزارشی از وضعیت اتاق اصناف در یک سال گذشته پرداخت و افزود که با همت همه شما سروران گرامی انشااله بازاری پررونق و در خور شهرستان داشته باشیم.

وی گفت : تمامی دغدغه های بازاریان را با مسئولین محترم شهرستانی و حتی استانی در میان گذاشته ایم و قولهایی را در این زمینه گرفته ایم اما برای پیش برد اهداف باید اتحادیه ها نیز همراه و همکار ما باشند و بیش از پیش در راه رسیدن به اهداف و حل مشکلات بازاریان قدم بردارند.

 شفیعی در پایان به نقد اجاره بها واحد های صنفی در حوزه شهرستان به نسبت درآمد آنان اشاره کرد و از رئیس اتحادیه مشاورین املاک جهت بررسی و نظارت بر قراردادهای بنگاهی مابین کسبه ومالک در خواست نمود در این زمینه تحقیقات در راستای حل این معضل انجام گیرد و ماحصل آن رادر جلسات آتی به صورت گزارش ارائه نماید.

در ادامه مدرک عزیزی از اعضای هیئت رئیسه و خزانه دار اتاق اصناف به گزارشی از وضعیت مالی اتاق اصناف در یک سال گذشته پرداخت.نشست سالانه اتاق اصناف

وی گفت : در زمانی که هیئت رئیسه جدید امورات اتاق اصناف را برعهده گرفت که با بدهی مستند و غیر مستند نزدیک به ۳۰۰میلیون ریال بدهی خود اتاق اصناف،جریمه معوقه بیمه تامین اجتماعی کارمندان نزدیک به ۱۵۰میلیون ریال،حقوق عقب افتاده تمامی کارمندان نزدیک به ۸ ماه که الحمدلله بعد از یکسال کاری تماما پرداخت شده است ،

مدرک عزیزی با اشاره به کمکهای و مشارکت اتاق اصناف پاوه در اکثر کارهای خیریه شهرستان گفت : که تراز مالی همه اتحادیه ها با همکاری همه مجموعه مثبت است و در اینده بیشتر هم خواهد شد.

در ادامه هر کدام از روسای اتحادیه های صنفی ضمن تبریک به مهندس شفیعی و سایر همکاران مختصرا به ایراد سخنانی پرداختند و خواستار پیگیری مجموعه برای حل مشکلات شدند.

آنها با اشاره به موضوع پرونده شهرک کارگاهی  پاوه ، درخواستا از مسئولین بخصوص نیروی انتظامی برای تسهیل کردن خروج کالا های مرزی و تسهیل کردن آن توسط پاسگاه شمشیر ، و….. مسائلی مطرح شد .

همچنین در پایان سایت اتاق اصناف پاوه  رسما افتتاح شد و جهت بهره برداری عموم مردم ومعرفی به بازاریان وکسبه با آدرس ذیل معرفی شد:

http://www.paveh-asnaf.com

نشست سالانه اتاق اصناف

نشست سالانه اتاق اصناف

نشست سالانه اتاق اصناف

photo_2015-08-04_02-16-20

اتاق اصناف

نشست سالانه اتاق اصناف

نشست سالانه اتاق اصناف

photo_2015-08-04_02-13-50

نشست سالانه اتاق اصناف