ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:00

ابراز نگرانی ماموستا قادری از افزایش آمار طلاق در پاوه

ابراز نگرانی ماموستا قادری از افزایش آمار طلاق در پاوه

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پاوه  که با استقبال پرشکوه نمازگزاران پاوه ای همراه بود به معضل بیکاری و ازدواج جوانان پرداخت و از افزایش آمار طلاق در شهرستان پاوه ابراز نگرانی کرد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری […]

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پاوه  که با استقبال پرشکوه نمازگزاران پاوه ای همراه بود به معضل بیکاری و ازدواج جوانان پرداخت و از افزایش آمار طلاق در شهرستان پاوه ابراز نگرانی کرد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهر پاوه در خطبه های نماز جمعه این شهر به معضل بیکاری و ازدواج امام جمعه پاوهجوانان اشاره کرد و گفت: مشکلاتی که امروزه فرزندان ما در آن گرفتار آمده‌اند و هر روز شاهد بالا رفتن نرخ طلاق هستیم، نتیجه سخت‌گیری‌های  خانواده‌ها در امر ازدواج جوانان است.

وی به مقایسه آمار ازدواج و طلاق تیر ماه درسالهای 93 و 94 در شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: در تیرماه سال گذشته 90 ازدواج به وقوع پیوسته و در مقابل 9 واقعه طلاق ثبت شده است، اما در تیرماه سال 94 ثبت حدود 50 واقعه ازدواج و 16 مورد طلاق را داشته ایم، که این آمار بسیار نگران کننده است.

لازم به ذکر است پاوه یکی از شهرستانهایی است که به نسبت جمعیت دارای آمار بالای طلاق در کشور می باشد.

یک پاسخ برای “ابراز نگرانی ماموستا قادری از افزایش آمار طلاق در پاوه

  • ناشناس در تاریخ مرداد 13, 1394 گفت:

    یکی از دلایل اصلی و مهم طلاق بیکاری و وضعیت نامناسب مالی می باشد اگر مسولین محترم به فکر اشتغال و پیشرفت شهرستان باشند مطما این آمار کاهش میابد .