ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:19

هلاکت و اسارت چندین عضو گروهک تروریستی پژاک

هلاکت و اسارت چندین عضو گروهک تروریستی پژاک

به گزارش سلام پاوه :4 عضو گروه تروریستی پژاک کشته شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : براساس اخبار واصله مقارن ساعت 11 پنجشنبه شب 94/5/8 در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و تیپ انصار الرسول و قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی سپاه پاسداران یک تیم از عناصر […]

به گزارش سلام پاوه :4 عضو گروه تروریستی پژاک کشته شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : براساس اخبار واصله مقارن ساعت 11 پنجشنبه شب 94/5/8 در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان درگیری با پژاکگمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و تیپ انصار الرسول و قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی سپاه پاسداران یک تیم از عناصر گروهک تروریستی پژاک درمنطقه عملیاتی چم زرشک شهرستان ثلاث باباجانی (استان کرمانشاه) در دام سلحشوران سپاه پاسداران و واجا گرفتار و مورد ضربه قرار میگیرد که در نهایت 4 عضو گروهک تروریستی پژاک به هلاکت رسید و عضو دیگر به اسارت نیروهای عمل کننده در می آید همچنین 4 تن از نیروهای سپاه نیز در جریان این عملیات مجروح گردیده اند.

منبع : قدسیان کرمانشاه، حیات غرب

2 پاسخ برای “هلاکت و اسارت چندین عضو گروهک تروریستی پژاک

  • ناشناس در تاریخ مرداد 11, 1394 گفت:

    توسعه پایدار و ایجاد رفاه برای مردم در سایه امنیت فراهم است. کسانی که علیه حاکمیت این ملت اسلحه برداشته اند کافیست نگاهی به اطراف بیندازند.
    البته فراموش نکنیم بیکاری جوانان نیز رخنه ای است که از طریق آن موجب جذب آنان بسوی ناکجا آبادها می گردد. متاسفانه اعضای این گروهک به نوعی داعشی عمل کرده و اخیرا به سرقت و غارت اموال مردم در بعضی نواحی مرزی روی آورده اند. اگر کسی به تورشان بخور غارتش می کنند. بهتر است از گروههای قبلی درست عبرت بگیرند.

  • ثلاثي در تاریخ مرداد 11, 1394 گفت:

    باسلام
    لطفاٌ‌اصلاح نماييدچم زرشك جزشهرستان ثلاث باباجاني مي باشد