ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:46

یک دستگاه مینی بوس در مسیر نودشه به هجیج دچار سانحه شد

یک دستگاه مینی بوس در مسیر نودشه به هجیج دچار سانحه شد

به گزارش سلام پاوه : یک دستگاه مینی بوس با با 20 سرنشین در مسیر نودشه به هجیج دچار سانحه شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : یک دستگاه مینی بوس امروز جمعه  با 20 سرنشین که همگی عکاس بودند و در تور یک روزه توریستی جهت عکاسی از اطراف روستای هجیج شرکت کرده […]

به گزارش سلام پاوه : یک دستگاه مینی بوس با با 20 سرنشین در مسیر نودشه به هجیج دچار سانحه شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : یک دستگاه مینی بوس امروز جمعه  با 20 سرنشین که همگی عکاس بودند و در تور یک روزه توریستی جهتسرهنگ پرویز اسدی عکاسی از اطراف روستای هجیج شرکت کرده بودند  در مسیر نودشه به روستای هجیج این مینی بوس دچار سانحه می شود .

سرهنگ پرویز اسدی فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : این مینی بوس پس از برگشت از روستای هجیج در مسیر نودشه به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و نقص فنی ترمز خودرو از کار می افتد و مینی بوس با کوه کنار جاده برخورد می کند و دچار سانحه می شود.

 

وی گفت : این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است و باحضور ماموران انتظامی و کمک نیروی های امدادی سد داریان (آمبولانس و پزشکان ) 2 نفر از مصدومان به بیمارستان انتقال می یاند و تعدادی از سرنشینان که  سطحی دچار حادثه شده بودند در همان محل به جراحات آنها رسیدگی می شود.

شایان ذکر است این حادثه در حول و حوش ساعت 14:30 دقیقه امروز جمعه در مسیر برگشت این مینی بوس از روستای هجیج به پاوه اتفاق می افتد که بنا بر گفته حاضران در بیمارستان تعداد مصدومان آن به 5 نفر افزایش یافته است که دو تن آز انها آقایان نوزاد قادری و پژمان شجاعی از عکاسان سرشناس دیارمان می باشند که جراحات آقای شجاعی سطحی اما بدلیل شکستگی کتف آقای قادری ایشان عازم کرمانشاه شدند.

 تصاویر : آزاد علیرضایی

مینی بوس

 

مینی بوس

3 پاسخ برای “یک دستگاه مینی بوس در مسیر نودشه به هجیج دچار سانحه شد

  • فرشاد در تاریخ مرداد 10, 1394 گفت:

    امیدوارم حال هنرمندان شهرمون بهتر باشه. اقای شجاعی و اقای قادری بدون هیچ ادعایی کار خودشو داره به خوبی انجام میده . حضورش در فرهنگ این شهر مانند یه وزنه است.

  • محمد کریمی در تاریخ مرداد 10, 1394 گفت:

    در 3 سال اخیر شایدششمین اتفاق است که در همین جا به وقوع پیوسته و به علت شیب بسیار زیاد پیچ ، کنترل در خیلی از مواقع که ماشین هیچ عیب و نقصی ندارد باز هم مشکل است .
    برای رهایی از این معضل کافی است که همین پیچ کمی دستکاری شده و عریض شده و در ادامه به طول آن چند متری افزوده شده تا از شیب آن کاسته شود . البته به عنوان اولین نقطه حادثه خیز زلته به نودشه از 3 سال پیش مورد اذعان مدیر کل راه استان و اداره راه شهرستان بوده است .
    تا اتفاقی جانگداز و پر تلفات روی نداده از اداره راه خواستار علاج واقعه پیش از وقوع می باشیم

  • فارغ التحصیل در تاریخ مرداد 9, 1394 گفت:

    خدا بخیر بگرداند
    ممنون از اطلاع رسانی