ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:07

شش طرح عمرانی در بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر اجرا شد

شش طرح عمرانی در بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر اجرا شد

به گزارش سلام پاوه : بخشدار شاهو گفت: با هدف هدایت و دفع آب های سطحی از ابتدای سال جاری تاکنون شش طرح عمرانی در روستاهای این بخش اجرا شده است. رئوف حسینی روز سه شنبه به ایرنا افزود: احداث یک دهنه پل در روستای چیلانه، دیوارسازی ساحلی رودخانه روستای بنچله، جدول گذاری دو طرف […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار شاهو گفت: با هدف هدایت و دفع آب های سطحی از ابتدای سال جاری تاکنون شش طرح عمرانی در روستاهای این بخش اجرا شده است.

رئوف حسینی روز سه شنبه به ایرنا افزود: احداث یک دهنه پل در روستای چیلانه، دیوارسازی ساحلی رودخانه روستای بنچله، جدولطرح های عمرانی بخش شاهو گذاری دو طرف خیابان اصلی روستای قلعه گاه، جدول گذاری و دیوارسازی ساحلی روستای قوری قلعه، اصلاح معابر و دیوارسازی روستای بزوره و دیوارسازی ساحلی روستای شبانکاره از جمله طرح های انجام شده در سطح روستاهای این بخش است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از590 میلیون ریال هزینه شده است.

بخشدار شاهو اظهار داشت: عملیات سنگ فرش و پله بندی معابر روستای تازه آباد سریاس با اعتباری بالغ بر250 میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال انجام است.

حسینی یادآور شد: سال گذشته نیز 11 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 900 میلیون ریال در سطح روستاهای بخش شاهو اجرایی شده است.

بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر دارای 9 روستا با هفت هزار و 550 نفر جمعیت می باشد.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.