ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:10

ربات پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه در تلگرام شروع به کار کرد

ربات پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه در تلگرام شروع به کار کرد

به گزارش سلام پاوه؛ ربات پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه جهت اطلاع رسانی بهتر در تلگرام شروع به کار کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می […]

به گزارش سلام پاوه؛ ربات پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه جهت اطلاع رسانی بهتر در تلگرام شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند!

پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه جهت اطلاع رسانی بهتر، رباتی طراحی نموده است که شما با اضافه نمودن آن به تلگرام خود قادر خواهید بود جدیدترین اخبار سلام پاوه را دریافت نمایید. جهت اضافه نمودن این ربات به تلگرام و گروه های خود آموزش زیر را مطالعه نمایید:

ابتدا با موبایل و هرسیستمی که تلگرام را بر روی آن نصب نموده اید به آدرس telegram.me/salampavehbot مراجعه کرده و پس از انتخاب و باز شدن تلگرام مانند تصویر زیر عمل نمایید.

telegram

telegram2

همچنین برای اضافه نمودن تلگرام به گروه ها همانند تصویر زیر عمل نمایید.

telegram3

از این پس ربات پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه جدیدترین اخبار را برای شما ارسال می نماید. 🙂

یک پاسخ برای “ربات پایگاه خبری، تحلیلی سلام پاوه در تلگرام شروع به کار کرد

  • کاوان در تاریخ مرداد 4, 1394 گفت:

    ممنونم برای این کار خوب شما عالی بود ، من نصب کردم