ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 10:33

نتایج انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان پاوه

نتایج انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه: انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور اعضای مجمع عمومی و نماینده هیات نظارت بر انتخابات و ناظران صندوق اخذ رای در محل اداره صنعت معدن و تجارت برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: از بین اعضای شرکت کننده در این انتخابات ۵ نفر به عنوان اعضای هیات […]

به گزارش سلام پاوه: انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور اعضای مجمع عمومی و نماینده هیات نظارت بر انتخابات و ناظران صندوق اخذ رای در محل اداره صنعت معدن و تجارت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: از بین اعضای شرکت کننده در این انتخابات ۵ نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و ۱ نفر به عنوان بازرس این انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگانانجمن انتخاب شدند که پس از پایان رای گیری نتایج ذیل به دست آمد:

۱-مظفر بهشتی زاده ۱۹ رای ۲-شبنم علیزاده ۱۷ رای۳-فواد توفیقی ۱۶ رای ۴-ایرج محمدی ۱۵ رای ۵-فرانک رضایی ۱۲ رای و آقای مصلح صادقی با ۱۶ رای به عنوان بازرس این انجمن انتخاب شدند.

لازم به توضیح است که انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر اساس فصل سوم قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب تیر ماه ۸۸ مجلس شورای اسلامی با هدف سازماندهی مشارکت های مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های حقوق مصرف کنندگان تشکیل شده است.

انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان