ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:28

دیدار اعضای دفتر شورای نگهبان پاوه با ماموستا قادری

دیدار اعضای دفتر شورای نگهبان پاوه با ماموستا قادری

به گزارش سلام پاوه : بمناسبت 26تیرماه سالگردتأسیس نهاد شورای نگهبان  و گرامیداشت وتجلیل ازاین نهاد قانونی انقلابی اسلامی سرپرست و اعضای دفتر شورای نگهبان پاوه با ماموستا قادری دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سرپرست و اعضای ستاد دفتر شورای نگهبان و نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان پاوه و اورامانات […]

به گزارش سلام پاوه : بمناسبت 26تیرماه سالگردتأسیس نهاد شورای نگهبان  و گرامیداشت وتجلیل ازاین نهاد قانونی انقلابی اسلامی سرپرست و اعضای دفتر شورای نگهبان پاوه با ماموستا قادری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سرپرست و اعضای ستاد دفتر شورای نگهبان و نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان پاوه و اورامانات باباخاص و ماموستادیدارصمیمانه ای را با امام جمعه پاوه درمنزل ایشان برگزار نمودند.

دراین نشست ابتداء حاج علی احمدباباخاص سرپرست دفتر شورای نگهبان پاوه و اورامانات ضمن اظهار تقدیر و تشکر از حاج ماموستا ملا قادرقادری و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان وضمن  تبریک توفیق هیأت مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایرانی این پیروزی را به رهبر و  دولت و ملت سر فراز ایران اسلامی تبریک گفت.

وی سپس به ارائه گزارشی از تاریخچه و  رسالت تشکیل شورای نگهبان پرداخت و گفت : طبق فرمان امام راحل در اسفندماه ۵۸ و تصویب آن در ۲۶ تیرماه ۵۹شورای نگهبان تشکیل شد.

باباخاص افزود : رسالت و ماموریتهای شورای نگهبان در تفسیر و تطبیق و نظارت بر تصویب قانون اساسی و نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری و ریاست جمهوری ومجلس شورای اسلامی وایجاد بستر و فضای آزاد رقابتی و سالم و جلب اعتماد مردم جهت مشارکت حداکثری درمدیریت کشور طبق رهنمودها و حمایتهای مداوم امام راحل و مقام معظم رهبری در طول ۳۶ سال گذشته بوده است

وی به شرح وظایف این نهاد براساس اصول 91تا99قانون اساسی اشاره ای داشت و توضیحاتی در این باره را خدمت حاج ماموستا قادری ارائه دادند.

شورای نگهبانحاج ماموستاقادری امام جمعه پاوه نیز ضمن خوش آمد گویی و تقدیر وتشکر و خسته نباشید به سرپرست و اعضای ستاد دفترنظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان پاوهبه ایراد سخنان کوتاهی پرداخت.

وی ضمن تبریک توفیق توافق هسته ای به مقام معظم رهبری دولت و ملت شریف ایران  اشاره ای اجمالی بر اوضاع منطقه و جهان اسلام و توطئه دشمنان جهت ایجاد اختلاف دربین امت اسلامی و بحرانهای موجود و لزوم هوشیاری مسلمین از اقوام و مذاهب و سلایق مختلف داشت .

حاج ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنانش به زحماب و خدمات ارزشمند ونقش مهم و اساسی دبیر و مجموعه مرکزی شورای نگهبان واعضای آن درسطح کشور پرداختت و گفت : از صبر ، استقامت وسعه صدرآنها تجلیل  و تقدیر نمود .

وی ضمن تأکید بر تداوم این رسالت عظیم ، آگاهی و هوشیاری بروز اعضای این شبکه نظارتی بر انتخابات درکنار سایر دستگاههای اجرایی و امنیتی و مردمی جهت فضای همدلی و ایجاد اعتماد بیشتر و دفاع از آراء مردم و وارد نشدن به مسائل اختلافی جهت نظارت و قضاوت عادلانه برصلاحیت افراد و فرآیندانتخابات را خواستار شد.

حاج ماموستا قادری درخاتمه به ارواح طیبه شهداء و امام شهیدان درود و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند عزوجل مسئلت نمود.

اعضای حاضر در جلسه ضمن اقامه نماز جماعت عصر در کنار امام جمعه محترم به رسم بیعت وتجلیل با آرمانهای بلند شهدای گرانقدرهشت سال دفاع مقدس و سالهای مقاومت دلیرانه در مقابل فتنه های استکبار در مزار شهدای مظلوم هشت سال دفاع مقدس پاوه حضور پیدا کرده وبرای آنان سوره فاتحه هدیه نمودند.

شورای نگهبان

شورای نگهبان 4

شورای نگهبان

شورای نگهبان