ج 31 فروردین 1403 ساعت 07:32

مشکلات روستای میوان بخش باینگان بررسی شد

مشکلات روستای میوان بخش باینگان بررسی شد

به گزارش سلام پاوه :در نشستی با حضور بخشدار باینگان و جمعی از مسوولان شهرستان پاوه مسائل ومشکلات روستای میوان بخش باینگان بررسی شد. به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که مردم روستای میوان نیز حضور داشتند، بخشدار باینگان با قدردانی از زحمات ادارات شهرستان پاوه در زمینه توجه به بخش باینگان و رفع […]

به گزارش سلام پاوه :در نشستی با حضور بخشدار باینگان و جمعی از مسوولان شهرستان پاوه مسائل ومشکلات روستای میوان بخش باینگان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که مردم روستای میوان نیز حضور داشتند، بخشدار باینگان با قدردانی از زحمات ادارات شهرستان پاوهاردلان حاتمی در زمینه توجه به بخش باینگان و رفع مشکلات مردم این بخش، اصلاح و بهینه سازی منبع تأمین آب،ساماندهی سیم و تیرهای برق روستا،رفع معضل فاضلاب روباز کشتارگاه دام شهرستان که در جنب روستای میوان قرار دارد، اجرای فاز دوم طرح هادی، روکش آسفالت راه روستا به طول حدود یک کیلومتر، بهسازی شبکه معابر داخل روستا و تقویت اینترنت پرسرعت را از جمله مشکلات و درخواستهای مردم و دهیاری روستای میوان عنوان کرد.

اردلان حاتمی با بیان اینکه تا کنون فاز اول طرح هادی ،شبکه داخلی آب روستا،بهسازی و توسعه مسجد، گازرسانی، راه اندازی شبکه های یک،دو،سه و زاگرس و اینترنت پرسرعت در روستای میوان اجرا شده، گفت: بیش از 30 درصد اعتبارات اجرای این طرحها از طریق مشارکتهای مردمی روستا تامین شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز از طریق ماده 180 بتوانیم این مشکلات و نیازمندیهای مردم روستای میوان را حل کنیم.

بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه است که بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارد.

نشست در روستای میوان