ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:33

56 هزار تن کالا از طریق بازارچه مرزی شوشمی با نظارت اداره کل استاندارد صادر شد

56 هزار تن کالا از طریق بازارچه مرزی شوشمی با نظارت اداره کل استاندارد صادر شد

به گزارش سلام پاوه؛ مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 56 هزار تن انواع محصولات داخلی از طریق بازارچه مرزی شوشمی پاوه با نظارت این اداره کل به کشور عراق صادر شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل استاندارد روز چهارشنبه […]

81683994-70036099به گزارش سلام پاوه؛ مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 56 هزار تن انواع محصولات داخلی از طریق بازارچه مرزی شوشمی پاوه با نظارت این اداره کل به کشور عراق صادر شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل استاندارد روز چهارشنبه به نقل از محمود رضا نیازی افزود: این کالاها شامل سیمان، مصالح ساختمانی، انواع لوله و اتصالات پلیمری، مواد غذایی، سنگ آهن، انواع محصولات کشاورزی و باغی، گیوه و غیره به ارزش بالغ بر 9 میلیون دلار بوده است.

وی اظهار کرد: بالغ بر 60 درصد این محصولات مشمول استاندارد اجباری بوده که در این راستا اداره استاندارد پاوه با انجام 270 مورد بازرسی از محموله های صادراتی و استعلام اعتبار40 مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کالاهای صادراتی برای تسهیل و تسریع در امر صادرات و همچنین ممانعت از صدور کالاهای بی کیفیت به عراق با گمرک پاوه همکاری مستمر داشته است.