ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:18

شرکت لیزان صنعت گلاله اسپانسر تیم فوتسال نوجوانان پاوه شد/ تحلیلی بر این اقدامات قابل تقدیر

شرکت لیزان صنعت گلاله اسپانسر تیم فوتسال نوجوانان پاوه شد/ تحلیلی بر این اقدامات قابل تقدیر

به گزارش سلام پاوه : شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله اسپانسر تیم فوتسال هیئت فوتسال نوجوانان پاوه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شرکت لیزان صنعت گلاله زیر نظر مدیر جوان آن آقای فاتح گلالی در ادامه اقدامات سازنده و فرهنگی و ورزشی قابل توجه این شرکت این بار با قرارداد با هیئت فوتبال […]

به گزارش سلام پاوه : شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله اسپانسر تیم فوتسال هیئت فوتسال نوجوانان پاوه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شرکت لیزان صنعت گلاله زیر نظر مدیر جوان آن آقای فاتح گلالی در ادامه اقدامات سازنده و فرهنگی و ورزشی لیزان صنعت و فوتسال پاوهقابل توجه این شرکت این بار با قرارداد با هیئت فوتبال شهرستان پاوه به عنوان اسپانسر نوجوانان آینده دار فوتساپاوه در لیگ برتر استان کرمانشاه شد.

سابق حسینی رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه ضمن تایید این خبر گفت : جای بسیار تشکر  و قدردانی را دارد که مدیر جوان و ورزش دوست شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله در این وضعیت رکود اقتصادی ، قبول زحمت کردند و اسپانسر این آینده داران ورزش شهرستان پاوه شدند.

شرکت لیزان صنعت گلاله که برنده مناقصه کارهای خدماتی شهرداری پاوه شده است از چند لحاظ عملکرد تاثیر گزارو قابل توجه ای داشته است .

این شرکت علاوه بر پرداختن به کار اصلی و وظیفه ذاتی خود در راستای وظایف محوله شهرداری پاوه در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار مفید و قابل توجه حرکت کرده است .

شرکت لیزان صنعت گلاله در راستای مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در مسائل شهری در ابتدای راه خود بر خلاف سنوات گذشته با نگاه ویژه ای به مقوله های فرهنگی در کنار وظایف ذاتی شرکت حرکتهای قابل توجه و تاثیر گذاری را انجام داده است .

برگزاری مسابقات فرهنگی همچون  بهترین و زیباترین اثر (عکس ،جمله ، شعرو..) با موضوع مشارکت عمومی شهروندان و تشویق عموم به رعایت فرهنگ شهروندی و اعتلای این فرهنگ ، انتخاب رفتگران نمونه به صورت نظر سنجی و تجلیل از آنها ، استقبال از ماه مبارک رمضان با غبار روبی مساجد سطح شهر پاوه ، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ، حضور دسته جمعی کارگران و پرسنل این شرکت در نماز جمعه ، انتخاب شعارهای فرهنگی برای ترویج شهروندان برای مشارکت هرچه بیشتر و … از جمله اقدامات این شرکت می باشد .

این اقدامات از چند جهت قابل بررسی است اول اینکه توج به مقوله های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در سنوات گذشته وجود نداشته است و یا اگر وجود داشته باشد بسیار کم و غیر قابل ملموس بوده است دوم این که هزینه کردن در این وضعیت نامناسب اقتصادی و رکود و تورم موجود در جای خود قابل ارزش است سوم اینکه این شرکت معتقدند که هزینه کردن در مسیر فرهنگی اگر مورد حمایت و توجه شهروندان و مسئولین قرار گیرد می تواند بازده ای فوق العاده و حتی سود اوری را داشته باشد .

این شرکت در یکی از آخرین اقدامات مفید خود این بار در عرصه ورزش به حمایت از ورزش شهرستان پاوه آمد و با قبول اسپانسرینگ تیم فوتسال هیئت فوتبال پاوه در مسابقات لیگ برتر استان کرمانشاه کارنامه کاری خود را رنگین تر نمود.

در وضعیت نامناسب اقتصادی موجود قبول و حمایت از ورزش و مسائل فرهنگی یک ریسک بزرگ است که این شرکت در این باره پیش قدم شده است .

امیدواریم روند روبه رشد این فعالیت های قابل تقدیر در این شرکت ادامه پیدا کند و شورای اسلامی و شهرداری پاوه عملا به حمایت از این چنین شرکت هایی بپردازند تا انها نیز بتواند به کارهای مفید خود ادامه دهند.

لیزان صنعت و فوتسال پاوه

8 پاسخ برای “شرکت لیزان صنعت گلاله اسپانسر تیم فوتسال نوجوانان پاوه شد/ تحلیلی بر این اقدامات قابل تقدیر

  • ASO .M در تاریخ شهریور 22, 1394 گفت:

    باعرض سلام خدمت آقای گلالی ومربی دلسوز تیم پاوه آقای سابق حسینی بنده با نماینده گی از تیم لیزان صنعت گلاله کمال تشکر را ازاین دو بزرگوار دارم.

  • as در تاریخ تیر 30, 1394 گفت:

    عرض سلام بر همه ی بازیکنان .وجناب آقای حسینی.امید وارم.دراین رشته ی ورزشی بتوانید مقامی برای شهرستانه.پاوه.کسب نمیاید.باتشکر

  • افسوس در تاریخ تیر 27, 1394 گفت:

    خداوند بهش جزا خیربده
    آمین

  • آلان محمدزاده در تاریخ تیر 25, 1394 گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت تمام مردم پاوه من که خودم یکی از این بازیکنان تیم نو جوانان پاوه هستم خیلی از جناب اقای فاتح گلالی که این کار را به عهده گرفت و همچنین از جناب اقای سابق حسینی که با تمام زحمت وکوشش برای موفق شدن این تیم تلاش میکند ممنون هستم و از این دونفر کمال تقدیر وتشکر را دارم الان محمدزاده

  • ناشناس در تاریخ تیر 25, 1394 گفت:

    تشكر بسيار از كاك فاتح گل

  • مهرداد در تاریخ تیر 24, 1394 گفت:

    دی دسشان وش بو کارو فره خاسه ن به ویه بان

  • فوتبال دوست در تاریخ تیر 23, 1394 گفت:

    سلام . خیلی خوب شد … این کار زیبایی است و ممنون از مدیریت شرکت … راستی اسامی برندگان مسابقه شهروندی این شرکت مشخص شد ؟؟

  • نوجوانان در تاریخ تیر 23, 1394 گفت:

    ازمدیرشرکت لیزان صنعت وکاک سابق بابت حمایتهایشان ازتیم فوتسال نوجوانان تشکر میکنیم