پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:22

سونامی سیاسی همچنان ادامه دارد/بخشدار باینگان هم رفتنی شد

سونامی سیاسی همچنان ادامه دارد/بخشدار باینگان هم رفتنی شد

به گزارش سلام پاوه : بنابر شنیده ها و اخبار رسیده تغییرات گسترده در فرمانداری شهرستان پاوه ادامه دارد و این بار شنیده ها حاکی از آن است بخشدار باینگان هم از سمت خود خداحافظی می کند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سونامی تغییرات سیاسی در پست های فرمانداری شهرستان پاوه همچنان ادامه دارد […]

به گزارش سلام پاوه : بنابر شنیده ها و اخبار رسیده تغییرات گسترده در فرمانداری شهرستان پاوه ادامه دارد و این بار شنیده ها حاکی از آن است بخشدار باینگان هم از سمت خود خداحافظی می کند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سونامی تغییرات سیاسی در پست های فرمانداری شهرستان پاوه همچنان ادامه دارد و شنیده ها حاکی از اردلان حاتمی، سالم مصطفایی، هدایت محمودیآن است اردلان حاتمی بخشدار باینگان  نیز از سمت خود کنار خواهد رفت .

بنابر خبرها و شنیده های دریافتی از گزینه های جانشینی اردلان حاتمی کارشناس ارشد علوم سیاسی می توان به مهندس سالم مصطفایی بخشدار سابق نوسود و دکتر هدایت محمودی رئیس فعلی اداره ارشاد اسلامی پاوه نام برد.

این اخبار حاکی است اردلان حاتمی از گزینه های مدیریت یکی از ادارات شهرستان پاوه می باشد.

شایان ذکر است پس از خداحافظی معاونت فرمانداری شهرستان پاوه خانم امین زاده از سمت خود و تغییر قطعی سرپرست بخشداری نوسود ، تغییر بخشدار باینگان را نیز می توان از ادامه تغییرات گسترده در فرمانداری شهرستان پاوه دانست .

هنوز به طور رسمی هیچ منبعی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است .

38 پاسخ برای “سونامی سیاسی همچنان ادامه دارد/بخشدار باینگان هم رفتنی شد

  • بانه وره در تاریخ مرداد 3, 1394 گفت:

    ما که حوصله ریا بازی رو نداریم ولی خدا حقمون رو ازت بگیرد …..خان خداوند بزرگ در همین دنیا خوار و دلیلت کند بخدا بارها و بارها شده برای کارهای مغرضانه ایشان عذاب کشیدیم خدایش من یک کارگر ساده ام تو شرکت پرلیت تهرانم ولی از اینجا هم عذلبت رو احساس میکنم خداوند این عذاب رو به خوانوادت برگرداند///نمونه اش بستن سالن باینگان بروی جوانان بانه وره ای!هر چند که بازش کردند ولی من اونجا بودم حقمو ازت میگرفتم —مدیر جان تورخدا تایدش کن

  • جوان در تاریخ مرداد 2, 1394 گفت:

    دریک جمله اقای حاتمی هرکجا باشی امید جوانان هستی

  • مظهر رمضانی در تاریخ تیر 25, 1394 گفت:

    دوستان به عنوان کوچکتر شما خواهش میکنم از دامن زدن به حاشیه ها و انتشار اکاذیب اجتناب کنید.در چند مورد دیدم دوستانی گفته بودند x,y,z همگی یک نفر با اسامی متفاوت است.محض اطلاع دوستان باید اعلام کنم به سیستم های pc هر کدام از ما یک کد تعلق می گیرد که به آن IP می گویند و اگر یک نفر با هزار اسم هم کامنت بنویسد مدیر سایت خواهد دانست که هویت واقعی او کیست و اگر سرعت اینترنت کافی باشد مدیر می تواند محل دقیق اسکان دستگاه کامپیوتر موجود را شناسایی کند.کاک فرهاد به عنوان استاد بنده در این زمینه می توانند صحبت های مرا تکمیل کنند.

  • دلشاد در تاریخ تیر 24, 1394 گفت:

    سلام جناب مدیر.من مانده ام این “باسک” منظور باسک “اسپانیا” یا باسک “آرژانتین “یا باسک …است.چون نظراتش احساس میکنم از یه کارشناس فنی برمیاید.

  • ///// در تاریخ تیر 24, 1394 گفت:

    به گزارش پاوه پرس به نقل از آوای باینگان، در پی انتشار شایعاتی در یک سری از وب سایت ها و وبلاگ های خبری منطقه مبنی بر عزل اردلان حاتمی از بخشداری باینگان و خروج موقت وی از سیستم وزارت کشور و معارفه قریب الوقوع بخشدار جدید باینگان، صحت و سقم خبر مذکور را از منابع آگاه و غیر رسمی جویا شدیم که این خبر را تکذیب نموده و آن را صرفاً جنجال رسانه ای دانستند.

    در همین رابطه تماسی با آقای ایده پور فرماندار محترم و کارآمد شهرستان پاوه داشتیم که پاسخ ایشان نیز بدین گونه بود: رسانه ها در نوشتن آزاد هستند اما ما هیچوقت چنین تصمیمی نداشته ایم و این خبر را قویاً تکذیب کردند.

  • صالحی-باینگان در تاریخ تیر 24, 1394 گفت:

    نام شیرین مجهول الهویه نیست اما صالحی مجهول است؟ من محمدمهدی صالحی هستم این تهمت ها به آقای حاتمی نمی چسبد رعایت ادب و اظهار نظر مخالف لازمه اولیه هر نقدی است پس اگر علم در ادب و اخلاقیات ندارید به نقد نپردازید.هیچ کدام از افرادی که نسبت به آقای حاتمی شروع به اظهار نظر غرض ورزانه کرده اند صرفا به خاطر دید تنگو دیدگاه محدود و جاهلیت آنان است.اگر اونیز به جای پیگیری های مداومش برای مردم منطقه بودجه های دریافتی را بالا میکشید شاید الان این حرفا پشت سرش نبود

  • یوسف در تاریخ تیر 24, 1394 گفت:

    مدیریت محترم سایت 90 درصد نظرات مثبت نسبت به بخشدار یا خودش است و////////////////////////. جانم من پخش کن .

  • ادریس رحمانی در تاریخ تیر 23, 1394 گفت:

    جناب آقای حاتمی یکی از موفق ترین بخشداران استان کرمانشاه و شهرستان پاوه محسوب می شود، در ضمن از دلسوز ترین بخشداران شهرستان میباشد .

    بنده از طرف خودم از زحمات بی دریغ جناب آقای حاتمی نهایت تشکر را دارم . برادران عزیز مطلب منفی کار آسانی نیست باید نزد خدای متعال جوابگو باشیم . واقعا” فردی خدمتگذار و قانون گذار و حل مشکلا ت باینگان و بخش باینگان است آقای حاتمی .

  • شیرین در تاریخ تیر 23, 1394 گفت:

    امید باینگان صالحی باینگان هرسه نام مستعاری است که اردلان حاتمی با آن نظر می دهد واین خودشون هستند که خودشان را تحویل می گیرند

  • كريم در تاریخ تیر 23, 1394 گفت:

    با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات ، شما را بخدا از اين شايعه سازي ها دست برداريم. بالاخره هركسي يك روز بايد زحمت مديريت و مسئوليت يك اداره را بپذيرد و يك روز هم بايد از آن سمت خداحافظي كند. بياييم همدل و همزبان ، شايعه سازي ها را تمام كنيم. ضمناً اگر مسئولين كار نكرده اند اين همه پيشرفت از كجا حاصل شده ؟ هرچند واقعا اندك مسئولاني به فكر خودشان هم نيستند چه برسد به مردم و اداره اشان. ضمنا زحمات آقاي رحاتمي در باينگان جاي تقدير دارد.

  • هورامان رستمی در تاریخ تیر 23, 1394 گفت:

    با سلام خدمت دوستان.
    بنده هرچند قریب به هشت سال است که شهرستان پاوه را ترک کرده ام.اما چند سالی در فرمانداری پاوه همکار آقای حاتمی بوده ام.قطعا به جرات میتوانم بگویم یکی از دلسوزترین کارکنان و مدیران سطح شهرستان میباشند و کسانی که خود در کارهای مدیریتی بوده اند خوب میدانند که ایشان بیشتر از حد توان قانونی خود تلاش نموده اند.باید درون سازمان و کار اجرایی باشی اونوقت میفهمی کار کردن چقدر سخت است! برای ایشان در هر پستی که باشند آرزوی موفقیت و پیروزی را دارم و برای مردم باینگان هم بهترین ها رو آرزومندم.یک ماه به صورت ماموریت در سال 79زمان بخشداری جناب بکامیری آنجا خدمت کرده ام.شرایط خاصی دارد کمتر کسی توان و تحمل مشکلات عدیده آنجا را دارد.

  • طالب حیدری در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    تخریب و انتقاد همیشه آسان است!
    اما براستی اگر ما جای مسولان بودیم و از مشکلات و موانع کار آنان و تلاشهایشان مطلع بودیم به خود اجازه میدادیم تمام عملکرد یک مسئول را زیر سوال ببریم؟! دوستان اگر انتقادی از شخصی میکنیم بهتر است ناظر بر عملکرد باشد و نه اینکه اگر از قیافه کسی خوشمان نیامد شروع کنیم به تخریب؟!
    با مطالعه کامنتها بیشتر از عملکرد بخشدار باینگان تعریف شده بود اما بی‌مهریهایی هم دیدم، و لازم دیدم به عنوان یک جوان باینگانی در چند برخوردی که با اردلان حاتمی داشته ام ،چند جمله ای در مورد ایشان عرض کنم:
    در این چند برخورد احساس خشنودی به من دست داده که مسئول بخش یک جوان فهیم و تحصیلکرده بومی است و نه کسی که از جای دیگری آمده باشد و دغدغه ها و زبان من را نفهمد. همیشه ایشان را به عنوان یک کسی که شبیه خودم است و آشنا به مسایل و مشکلات منطقه دیده ام و نه یک مسئولی که از پشت میزش تکان نمیخورد! بله، من مدیری را میپسندم که کمتر در محل کارش حضور داشته باشد و پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشد. انصافا ایشان از جمله بهترین مسئولانی است که باینگان به خود دیده است و از صمیم قلب آرزو دارم که خبر تودیع ایشان از بخشداری باینگان صحت نداشته باشد.
    و به عنوان مثال یک مورد از عملکرد ایشان را در روز دعوی مشهور و منحوس زه‌مگه عرض کنم، که ایشان با حضور فوری در محل حادثه نه تنها هزار ناسزا و دشنام شنید که جان خود را هم به خطر انداخت، وشاید اگر حضور ایشان نمیبود آن حادثه کشته و مجروح بیشتری برجا میگذاشت درحالیکه هیچ وظیفه قانونی نداشت که در آنجا حضور داشته باشد، اما متاسفانه بجای تقدیر و تشویق با کم لطفی مواجه شدند.

  • lمظهر رمضانی در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مخاطبان رسانه وزین سلام پاوه. بنده به عنوان یک شهروند باینگان امیدوارم که حاج اردلان حاتمی در پست خویش ابقا شده و کارهای عمرانی و اجتماعی فراوانی را که آغاز کرده اند بتوانند به کمک مردم و سایر ادارات به اتمام برسانند.به خدای احد و واحد قصد من دفاعی کورکورانه از روی دوستی و تعصب از شخص حاتمی نیست اما امیدوارم همه ی مخالفان با اسامی واقعی خود بیایند و بگویند که دقیقا چه ایرادی به کار وی دارند و او هم بتواند پاسخگو باشد. تا آنجا که بنده پیگیری کرده ام ایشان از طرف استانداری فعال ترین بخشدار معرفی شده اند و این در حالی است که از تمامی بخشداران سطح استان جوان تر بوده و ثبات مدیریتی بیشتری داشته اند.به امید خدا ظرف چند روز آینده کارنامه چهار ساله ایشان در آوای باینگان و یکی از روزنامه های غرب کشور منتشر خواهد شد و آنگاه دوستان می توانند با مقایسه عملکرد و ی و اسلافش در باره ی عملکرد او نظر دهند.به خاطر طولانی شدن کامنت پوزش میطلبم.امیدوارم دوستان اندکی واقع بینانه تر در رسانه ی پر بیننده ای همچون سلام پاوه به مسائل بنگرند.تکرار میکنم که این ها صرفا نظر شخص بنده است و بس.موید باشید

  • امید در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    دوستان باینگانی آقای حاتمی هیچکاری برای شما نکرده باشد شما ها نیاید این طوری حرف بزنید
    کاک اردلان همون مردی بود که توی دعوای شما ها بر سر مراتع سنگ بارون شد وفکر کنم ساچمه هم خورد
    این بخش دار باشما وپشت شما ها بود
    مردی که این چنین باشد اطمینان داشته باشید که برای آبادانی شهرکارهای کرده است که شما نمی بینید

  • باینگان در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    بنده به عنوان یک شهروند اهل باینگان و بدون هیچگونه تعصبی نسبت به هیچ شخصیتی عرض میکنم مه بسیاری از افراد در مورد آقای حاتمی کم لطفی میکنند.ایشان بسیار انسان و مدیری آگاه و دلسوز و مستعد و بالیاقت هسیند. وبه نظر بنده موفقترین و مردمی ترین بخشدار باینگان تا کنون میباشند.و همیشه خود را فردی از اهالی باینگان دانسته و در جهت پیشرفت این بخش تلاش های شایانی نموده اند.به نظر بنده برکناری ایشان بسیار کار نادرست و غیر کارشناسی است و باید به ایشان زمان داد.

  • صالحی-باینگان در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    باسلام
    متاسفانه عقل مردم امروزه در چشمانشان است قرار نیست که اقدامات ایشان در سطح شهر باشد چون اصلا در حوزه امور کاری او نیست.
    آقای حاتمی در باینگان اقدامات بسیار خوبی داشت که کمتر شاهد بودیم پیگیری مداوم طرح آبرسانی روستای لشکرگاه سعی در جذب بودجه به منظور توریستی کردن منطقه و استفاده از پتانسیل ها.حمایت جوانان و دانشجویان.پیگیری مداوم طرح گاز .جذب بودجه های کلان با مشقت های فراوان.و بسیاری امور دیگر که جای بحث ندارد
    بی انصافی است ایشان را مثمر ثمر ندانیم
    باتشکر

  • شیرین احمدی در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    نظری که با نام دوست نوشته شده
    واقعا از بیانات چه کسی است وشبیه بیانات کدام مسئول است خودتان قضاوت کنید؟
    من که می گویم خود آقای….نوشته وتعریف خودشان را کرده شما چه می گویید؟
    بابا نظرات را منعکس کن این نظر نظر بدی که نیست نظر شخصی است.
    تو که نظرات بدی را هم که درموردنماینده زده می شود منعکس می کنی

  • ناشناس در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    اخذ اعتبار آبخیزداری ربطی به هیچ یک از مسولین شهرستان ندارد اعتباری ملی است که با همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اخذ شده است

  • کارمند در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    آنطور دوست مطلع خبر داده بود منم یقین دارم اقای مصطفایی امسال پست مدیریتی نمیپذیرد پیشنهادایی قبل از این هم داشته است حتی خارج از استان .

  • دهیار در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    منظور این دوستمون وزارت کشور دیگه اره؟تو که از دور نظاره گری بیا نزدیکتر که بیشتر با خدمات این دوستتون آشنا شی

  • شهروند در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    جناب آقای صالحی سلام
    برای شما متاسف هستم نظری در حمایت از آقای حاتمی دادم اما ظاهراً باایشان غرض شخصی دارید وتمجید نکردید.
    این نظر توهینی بر کسی نبود رعایت انصاف در انتقال نظرات نشانه مردی است

  • جمیل در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    در جواب آقای محترم که با رفتن آقای ارشاد این اداره از لحاظ هنر ضربه می خورد خدایی هنری در عالی از این اداره دیدیم این شما ومردم شهرمان

  • اهل باینگان در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    یکی از مسایلی که مانع رشد و پیشرفت منطقه ما میشود، تغییر زود هنگام مدیران است. بدین صورت که تا مدیری با زیر و بم و چم و خم مسایل و مشکلات حوزه خود آشنا میشود و در جهت برطرف کردن مشکلات تلاش میکند از پست خود برکنار شده و کس دیگری جایش را میگرد که در آن حوزه تجربه اندکی دارد! به عنوان یک شهروند اهل باینگان که از دور شاهد تغییر محسوس و عملکرد قابل قبول بخشداری در چند سال اخیر بوده ام، امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد و فرمانداری پاوه این اشتباه را مرتکب نشود. الحق و الانصاف، حاتمی اگر نگوییم بهترین، اما به جرات یکی از بهترین بخشداران باینگان بوده است که لیاقت وی بسیار بیشتر از بخشداری، بلکه در حد استانداری و وزارت است.

  • دوست در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    باشناختی که ازدکترمحمودی دارم بهترین گزینه است گرچه انصافا پست بخشداری برای ایشان خیلی کمه انشاله بزودی شاهد رسیدن به جایگاه واقعیش باشیم.

  • مرادی در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    با رفتن آقای محمودی از ارشاد ضربه ایی شدید به هنر وارد شده است پس خواهشمنیدم از انتخاب آقای محمودی برای بخشداری بپرهیزید

  • فرهادی - ساتیاری در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    به راستی اقای حاتمی یکی از بخشدارانی است که در کارش جدی و دلسوز بوده … واقع بین باشیم خواهیم دید که بخش باینگان با درایت و مدیریت اردلان حاتمی تخییر چشمگیری داشته است .

  • علی باینگانی در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    اردلان حاتمی به درد هیچ پستی نمیخوردواقعا برای باینگان چکارکرد؟ فقط حرف زد ودریغ ازعمل به هرصورت برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم امیدواریم تجربه های خوبی بدست آورده باشند

  • باینگان در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    ای کاش آقای ایده پور عزیز زدتر از این دیر شدنها این جابجایی را بوجود میاورد تا مردم منطقه باینگان کمتر حرص و افسوس از مسایل جاری را بخورند و هم چنین اگر مدیر بومی جایگزین شود بسیار مزید بر تشکر خواهد شد .

  • جبار در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    دكتر محمودي يكي از گزينه هاي عالي براي تصدي پستهاي مديريتي است جواني خوش فكر خوش نام و تحصيلكرده است كه راحت مي تواند با توجه به تجارب ارزنده اي كه دارد با تمامي اقشار تعامل بر قرار كند و گزينه مناسبي است ان شائ الله محقق شود

  • دودانی در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    سلام برآقای صالحی
    در پاسخ به یکی از کاربران باید بگویم که بخش باینگان تنها بخشی است که تقریباً صددرصد جاده های روستایی آن آسفالت گردیده است وآنهائیکه طرح های زیربنایی را دنبال می نمایند ، این یکی از آن شاخص های مهم است که در دوران مدیریت آقای حاتمی انجام گرفته است

  • شهروند در تاریخ تیر 21, 1394 گفت:

    بی تردید جناب آقای حاتمی یکی از موفق ترين بخشداران استان کرمانشاه محسوب می شود، شخصیتی که عمری تجربه ودانش کافی را دارد، میزان اعتبارات جذب شده در بخش باینگان دلیلی بر این مدعاست، برای نمونه قریب دو میلیارد تومان جهت ابخیزداری باینگان جذب نموده اند که یکی از طرح های اساسی وبنياد است که در سطح اورامانات بی نظیر بوده است.

  • فرهنگی در تاریخ تیر 20, 1394 گفت:

    اخبار حاکی است اردلان حاتمی از گزینه های مدیریت یکی از ادارات شهرستان پاوه می باشد.
    اداره آموزش و پرورش؟ یا جای دیگر؟
    لطفاً بنویسید.

  • شهروند در تاریخ تیر 20, 1394 گفت:

    بنظر من رفتن مدیر با لایقی مثل آقای دکتر محمودی از ارشاد ضربه بدی به فرهنگ این مرزو بوم میزنه آقای هدایتی در بهترین پست میباشد همچنانکه میدانید فرهنگ و هنر حالا عرصه مبارزه است و میطلبد انسانهای تحصیلکرده و تیز هوش سکاندار آن باشند

  • سا تیار در تاریخ تیر 20, 1394 گفت:

    هرجا به جایی می شود بشود ولی نشود اداره بی نام نشان که صدای سایت حرف دل مردم است نتجه شد چه هیچ و همان در شهر پاوه وحال باینگان به کجا رجوع کنند

  • زردویی در تاریخ تیر 20, 1394 گفت:

    خدا شاهده حاتمی از باینگان بره مردم شیرینی پخش می کنند.تاحالا نشده یکبارساعت قانونی بیادبخشداری …این مدت باینگان بوده ازش بخواهند یک ورقه آچارعملکرد خودش وبده .بایدزودترازاینهابرداشته می شد

  • یک دوست مطلع در تاریخ تیر 20, 1394 گفت:

    با سلام به کاربران محترم و مدیر دوست داشتنی سایت سلام پاوه .من از دوستان آقای مهندس مصطفایی هستم چند روز پیش که شایعه را شنیدم و امروزهم که خبر را در سایت دیدم موضوع را با او گفتم این خبرها را تایید نکرد وگفت در این رابطه هیچ صحبتی با او نشده و شایعه است و گفت فعلا قرار نیست مسولیت هیچ اداره وسازمانی را بپذیرد ودنبال گرفتن مسولیت نیست

  • باینگانی در تاریخ تیر 20, 1394 گفت:

    ای کاش قبل کنار گذاشتن ایشان ،کسی از او می پرسید که در این مدت در باینگان چه کرده ؟؟؟؟؟؟؟///ممنون جناب صالحی عزیز

  • باسک در تاریخ تیر 20, 1394 گفت:

    جناب ایده پور یکی از مدیران با سابقه و لایق وزارت کشور بودند و هستند،امیدوارم تصمیماتی که میگیرند با درایت و تامل باشد،همچون گذشته کاری خویش،
    منتهی این تغییرات نباید آزمون و خطا برای شناخت مسولان باشد،
    من شناخت کافی از کسانی که در تغییرات هفته گذشته بودند رو ندارم،و از نظر دادن هم در مورد آنها معذور،
    منتهی تغییر بخشدار باینگان با توجه به سابقه خوب و تحصیلات عالی جناب حاتمی،تغییر خوبی به نظر نمیرسد،و حتی تغییر بدی نیز هست،
    چه بسا کسانی که جایگزین ایشان میشوند واقعا قابل مقایسه با ایشان نیستند،