پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:28

برگزاری کلاس آموزش رباتیک برای اولین بار در شهرستان پاوه

برگزاری کلاس آموزش رباتیک برای اولین بار در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه؛ کلاس آموزش رباتیک برای اولین بار در سطح شهرستان پاوه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار می گردد. به گزارش خبرنگارسلام پاوه؛ رباتیک یکی از علوم رایج، کاربردی و بسیار پرطرفدار در سطح جهان و به­ ویژه ایران می­باشد که زمینه بسیار مناسبی را جهت کشف استعدادها، هدایت آنها به […]

به گزارش سلام پاوه؛ کلاس آموزش رباتیک برای اولین بار در سطح شهرستان پاوه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگارسلام پاوه؛ رباتیک یکی از علوم رایج، کاربردی و بسیار پرطرفدار در سطح جهان و به­ ویژه ایران می­باشد که زمینه بسیار رباتیکمناسبی را جهت کشف استعدادها، هدایت آنها به یک مسیر مشخص و استفاده از آنها در آینده ای بسیار نزدیک فراهم می­نماید.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد با همکاری آقای مهندس سیامک رهبری که دارای مجوز نمایندگی از شرکت صنایع رباتیک آراد می­باشد، جهت غنی نمودن اوقات فراغت علاقمندان و به ­ویژه دانش ­آموزان در تمام اوقات سال اقدام به برگزاری کلاس­های آموزش (طراحی و ساخت) ربات­های دانش ­آموزی در شهرستان پاوه نماید.

زمان ثبت­ نام: 20 تیر الی 1 مرداد ماه 1394

مکان ثبت نام: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت­ نام غیر حضوری: 09189959830 (سیامک رهبری)

هزینه ثبت نام: 90هزار تومان

لازم به ذکر است که هزینه مذکور شامل: مبلغ 60 هزار تومان جهت خرید بسته لوازم مورد نیاز برای ساخت ربات­ها، 20 هزار تومان جهت پرداخت حق­ الزحمه مربی و 10 هزار تومان برای هزینه های جانبی(هزینه پست بسته­ ها، هزینه شرکت در مسابقات و…) می­باشد.

هر دوره آموزشی شامل 12 جلسه 2 ساعته می­باشد.

در پایان هر دوره، برای دانش­ آموزان گواهینامه پایان دوره معتبر صادر میگردد.

شایان ذکر است در پایان هر دوره آموزشی، مسابقات رباتیک در سطح شهرستانی برگزار می­گردد و نفرات برگزیده ضمن دریافت جایزه به مسابقات استانی و ملی راه می­ یابند.

robotik

3 پاسخ برای “برگزاری کلاس آموزش رباتیک برای اولین بار در شهرستان پاوه

  • کابرا در تاریخ مرداد 3, 1394 گفت:

    قبلا هم بودن

  • شایان در تاریخ مرداد 1, 1394 گفت:

    قبلا هم بوده دوستان من شرکت کرده اند

  • کودک در تاریخ تیر 22, 1394 گفت:

    البته برای اولین بار نیست چون من دخترم تو کودکستان زیر نظر خانم سیاری آموزش دیدند