ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:32

میثاق دوباره مرزداران پاوه با مردم مظلوم فلسطین

میثاق دوباره مرزداران پاوه با مردم مظلوم فلسطین

به گزارش سلام پاوه : شهرستان مرزی پاوه امروز شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردمی بود که در راهپیمایی روز جهانی قدس فریادهای مرگ اسراییل و مرگ بر امریکا آنها طنین انداز کوی و برزن شده بود. به گزارش خبرنگار ایرنا مردم مومن، روزه دار و مرزدار شهرستان پاوه در هوایی گرم از اولین […]

به گزارش سلام پاوه : شهرستان مرزی پاوه امروز شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردمی بود که در راهپیمایی روز جهانی قدس فریادهای مرگ اسراییل و مرگ بر امریکا آنها طنین انداز کوی و برزن شده بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم مومن، روزه دار و مرزدار شهرستان پاوه در هوایی گرم از اولین ساعات بامداد به خیابان ها آمدند تا با گذشت 35 راهپیمایی روز قدس پاوهسال از انقلاب اسلامی بیداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشند.

مردم همیشه در صحنه پاوه با حرکت از میدان شهدا به طرف مسجد جامع همراه و همگام با مسوولان خود با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل یک با دیگر تنفر و انزجار خویش را از استکبار جهانی و فرزند ناخلفش رژیم اشغالگر قدس اعلام داشتند.

در محل تجمع راهپیمایی کنندگان فرماندار پاوه به تشریح تاریخچه اشغال قدس شریف توسط صهیونیست ها در سال 1917 تاکنون پرداخت و از عدم توجه و بی تفاوتی جهان اسلام نسبت به این موضوع انتقاد کرد.

پرویز ایده پور تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اعلام و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توجه جهانیان را به ملت مظلوم فلسطین جلب کرد.

فرماندار پاوه افزود: طی 35 سال گذشته هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم مسلمان سراسر جهان همگام و همصدا فریاد آزادی قدس شریف را سر می دهند و طی این مدت هیچ گاه رژیم صهیونیستی احساس آرامش نکرده و این مهمترین پیام روز جهانی قدس است.

ایده پور از عموم مردم و مسوولان پاوه که در هوای بسیار گرم و با زبان روزه در راهپیمایی امروز قدس حضوری گسترده داشتند قدردانی کرد.

در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و با فریادهای الله اکبر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

راهپیمایی روز قدس پاوه

راهپیمایی روز قدس پاوه