ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:08

اقدام ارزشمند آموزش و پرورش باینگان چاپ کتابچه جای پای ایام در فلسطین

اقدام ارزشمند آموزش و پرورش باینگان چاپ کتابچه جای پای ایام در فلسطین

به گزارش سلام پاوه : در آستانه روز جهانی قدس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در یک اقدام ارزشمند کتابچه چهارصفحه ای با عنوان جای پای ایام درسرزمین فلسطین را منتشر کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از بخش باینگان : اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، در آستانه روز جهانی قدس و به […]

به گزارش سلام پاوه : در آستانه روز جهانی قدس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در یک اقدام ارزشمند کتابچه چهارصفحه ای با عنوان جای پای ایام درسرزمین فلسطین را منتشر کرد.کتابچه قدس

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از بخش باینگان : اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، در آستانه روز جهانی قدس و به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تبین جنایات صهیونیستها، کتابچه چهار صفحه ای را منتشر کرد.

 در این کتابچه ضمن بیان جملاتی قصار از حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص قدس و فلسطین، به بیان مختصر تاریخچه ای از فلسطین و قدس در تاریخ پرداخته شده است ضمن آنکه دو قطعه شعر از اشعار شفیعی کدکنی و سمیح القاسم شاعر فلسطینی در آن چاپ شده است.

این گزارش حاکیست کارکنان، معلمان و دانش آموزان منطقه باینگان، مراتب آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای باینگان و بانه وره اعلام داشته اند.

بروشور قدس

کتابچه قدس