پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:50

ساعت کاري ادارات و نهادهاي دولتي فردا دوشنبه با دو ساعت تاخير آغاز مي‌شود

ساعت کاري ادارات و نهادهاي دولتي فردا دوشنبه با دو ساعت تاخير آغاز مي‌شود

به گزارش سلام پاوه؛ زمان شروع به کار کليه وزارتخانه ها، سازمانها، شرکتها و موسسات دولتي در سراسر کشور در روز ۱۹ ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخير آغاز مي شود. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ هيات دولت روز يکشنبه در جلسه اي به رياست حجت الاسلام […]

به گزارش سلام پاوه؛ زمان شروع به کار کليه وزارتخانه ها، سازمانها، شرکتها و موسسات دولتي در سراسر کشور در روز ۱۹ ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخير آغاز مي شود.
OnlineNewsImage

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ هيات دولت روز يکشنبه در جلسه اي به رياست حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهوري تصويب کرد که با توجه به فرا رسيدن شبهاي قدر و سوگواري مولاي متقيان حضرت علي (ع)، زمان شروع به کار کليه وزارتخانه ها، سازمانها، شرکتها و موسسات دولتي در سراسر کشور در روز ۱۹ ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخير آغاز مي شود.

رييس جمهوري در اين جلسه با تسليت ايام شهادت حضرت علي (ع) اظهارداشت که ملت ايران همواره به پيروي از خاندان رسالت افتخار کرده و در عشق به اهل بيت عصمت و طهارت پيشگام بوده است. حجت الاسلام و المسملين دکتر روحاني با بيان اينکه شبهاي قدر، شبهاي نزول ملائک و رحمت خداوند است، برگزاري اجتماعات با شکوه مردم به مناسبت اين شبها و سوگواري مولاي متقيان علي (ع) را از جلوه هاي باشکوه ايمان و عشق به اهل بيت پيامبر(ص) در ميان مردم دانست و اظهار اميدواري کرد که همگان بتوانيم راه و مسير آن امام همام را پيروي کنيم.