پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:01

تجلیل استاندار کرمانشاه ازفعال پاوه ای مبارزه با اعتیاد+ عکس

تجلیل استاندار کرمانشاه ازفعال پاوه ای مبارزه با اعتیاد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی که در سالن اجتماعات استانداری کرمانشاه برگزار شد از پیمان سلیمی فعال عرصه مبارزه در امر اعتیاد و مواد مخدر تجلیل شد.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  که روز 11 تیرماه سال جاری در محل سالن جلسات استانداری کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی که در سالن اجتماعات استانداری کرمانشاه برگزار شد از پیمان سلیمی فعال عرصه مبارزه در امر اعتیاد و مواد مخدر تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  که روز 11 تیرماه سال جاری در محل سالن جلسات پیمان سلیمیاستانداری کرمانشاه برگزار شد از آقای پیمان سلیمی فعال عرصه مبارزه در امر اعتیاد و مواد مخدر تجلیل به عمل امد.

پیمان سلیمی اصالتا اهل شهرستان پاوه و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مشاوره می باشد وی مدرس کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر استان کرمانشاه می باشد.

شایان ذکر است در این جلسه که به مناسبت ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد ضمن ضیافت شام  علاوه بر پیمان سلیمی از دیگر  فعالان عرصه مبارزه در امر اعتیاد و مواد مخدر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

پیمان سلیمی

پیمان سلیمی

پیمان سلیمی

پیمان سلیمی

3 پاسخ برای “تجلیل استاندار کرمانشاه ازفعال پاوه ای مبارزه با اعتیاد+ عکس

  • آسو در تاریخ دی 18, 1394 گفت:

    با سللام میشه مرکزی که ایشون هستند و اونجا فعالیت میکنند رو معرفی کنید؟

  • شوان رحمانی در تاریخ مرداد 26, 1394 گفت:

    تبریک دوست عزیز به خاطر زحماتت هیچ خدمتی بی مزد نمی مونه . شوان رحمانی

  • خادم شهدا در تاریخ تیر 15, 1394 گفت:

    تبریک به جناب آقای سلیمی افتخاری است برای این دیار امید است تجربیات و توان علمی خود را در اختیار انجمن ژیانوه پاوه قرار دهد که انشا الله جوانان پاک و با اخلاص این انجمن با برنامه ریزی و آینده نگاری با پدیده اعتیاد و مواد مخدر در این شهر مبارزه نمایند و حال که مسئولین متفق القول هستند که مواد مخدر و معتادین در این شهرستان در حال افزایش هستند راحت تر می توان با همت مسئولین و انجمنهای مردم نهاد با این پدیده شوم مبارزه کرد .