ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:31

شهردار پاوه خبر داد: اجرای تئاتر خیابانی در ایام عید سعید فطر

شهردار پاوه خبر داد: اجرای تئاتر خیابانی در ایام عید سعید فطر

به گزارش سلام پاوه : سلام خسروی شهردار پاوه اعلام کرد : در پایان ماه مبارک رمضان و در ایام عید سعید فطر تئاتر خیابانی در سطح شهر پاوه با هنرنمایی هنرمندان انجمن نمایش پاوه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر دیروز سلام خسروی شهردار و نائب رئیس شورای اسلامی شهر […]

به گزارش سلام پاوه : سلام خسروی شهردار پاوه اعلام کرد : در پایان ماه مبارک رمضان و در ایام عید سعید فطر تئاتر خیابانی در سطح شهر پاوه با هنرنمایی هنرمندان انجمن نمایش پاوه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر دیروز سلام خسروی شهردار و نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه و رئیس شورای شهرستان پاوه و همچنین دکتر محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه از محل تمرین هنرمندان انجمن سلام خسروینمایش پاوه بازدید کردند و پیرو برگزاری تئاتر خیابانی به بحث و گفتگو پرداختند .

خسروی با بیان اینکه در راستای فعایلتهای فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری پاوه و ایجاد تعامل بیش از پیش فرهنگی ما بین شهروندان و شهرداری در روزهای عید سعید فطر تئاتر خیابانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش پاوه در سطح خیابان های شهر پاوه برگزار می شود.

وی انتقال مفاهیم به شهروندان را از طریق هنر و بخصوص تئاتر یکی از راهکارهای مفیدی دانست برای ترغیب شهروندان به رعایت قانون و قانونمندی هر چه بیشتر و اینکه شهر متعلق به تمامی شهروندان است و همه نسبت به آن مسئولیت داریم .

در این نشست نرمین گیوچی کارگردان نمایشنامه ای که در روزهای عید سعید فطر درسطح شهر پاوه برگزار می شود گفت : به همت شهرداری و هنرمندان انجمن نمایش پاوه برای دومین بار تئاتر خیابانی در سطح شهر پاوه برگزار می شود و دراین باره تمرنات گروه ادامه دارد.

معتصم شافعی از هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر ضمن استقبال ازموضوع فوق ذکر به بررسی و نقد و تحلیل نمایشنامه این تئاتر خیابانی پرداخت و نکات مفیدی را گوش زد کرد.

معتصم شافعی

نرمین گیوچی

شیرزاد صفری

هدایت محمودی

تئاتر خیابانی

تئاتر خیابانی 3

تئاتر خیابانی

یک پاسخ برای “شهردار پاوه خبر داد: اجرای تئاتر خیابانی در ایام عید سعید فطر

  • آکو مرادی در تاریخ تیر 12, 1394 گفت:

    تشکر میکنم از آقای صالحی و آقای زربان که تمامی خبر هارا پوشش میدهند و امیدوارم با حضور مردم (که بعدا تاریخ و ساعت اعلام میگردد) کار خوبی رو ارائه بدیم