پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:28

پاسخ روابط عمومی شهرداری پاوه به نظری قابل تأمل و کامنت‌های مربوطه

پاسخ روابط عمومی شهرداری پاوه به نظری قابل تأمل و کامنت‌های مربوطه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : چندی پیش مطلبی در سایت سلام پاوه پیرامون وضعیت نابسامان بازار پاوه و دلایل رکود حاکم بر آن درج گردیده بود که صرف‌نظر از درستی یا نادرستی تحلیل مربوطه، پیرامون نقش شورا و شهرداری در عدم تکمیل بازارچه مرزی اشاراتی رفته بود. جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : چندی پیش مطلبی در سایت سلام پاوه پیرامون وضعیت نابسامان بازار پاوه و دلایل رکود حاکم بر آن درج گردیده بود که صرف‌نظر از درستی یا نادرستی تحلیل مربوطه، پیرامون نقش شورا و شهرداری در عدم تکمیل بازارچه مرزی اشاراتی رفته بود. جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن حقایق مطالب زیر تقدیم مردم شریف و خوانندگان گرامی می‌گردد:
فرایند احداث بازارچه مرزی جدیدالاحداث در تاریخ 25 مرداد 1388 با فراخوان عمومی شروع شده و مقرر گردیده طی 15 روز متقاضیان مبلغ 6شهرداری پاوه میلیون تومان به حساب شهرداری واریز و شهرداری نیز مغازه‌ها را تکمیل شده تحویل دهد.
تا تاریخ 29 اسفندماه 1388 فقط 150 نفر از متقاضیان کل مبلغ را واریز نموده و مجدداً در سالهای 1389 و 1391 نیز کماکان ثبت نام ادامه داشته چون ظرفیت تکمیل نشده بوده است.
در سال 1391 با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بازارچه رسماً افتتاح شده است. طبق روال معمول می‌بایست بعد از افتتاح تحویل متقاضیان می‌شد و رسماً فعال می‌شد.
شورای دور چهارم و شهرداری در تاریخ 2 مرداد ماه 1393 پس از بازدید از محل متوجه شدند که چیزی حدود 20 درصد از عملیات اجرایی پروژه از جمله تأسیسات برق، گاز، آب، درب ورودی و … هنوز به اتمام نرسیده و تکمیل آن به حدود 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد. این مبلغ یا می‌بایست از اموال شهرداری که بیت‌المال و متعلق به کل مردم است برای تعداد 188 نفر سرمایه‌گذار مغازه‌های بازارچه هزینه می‌شد و یا اینکه مجدداً از طریق سرمایه‌گذارانی که آنها هم بسیار متضرر شده بودند تأمین می‌شد. در نهایت پس از برگزاری جلسات و رایزنی‌های مکرر بخشی از مشارکت‌کنندگان محترم اعلام آمادگی نموده و نسبت به تأمین هزینه‌های موردنظر اقدام و شهرداری با مشارکت هیأت مدیره کار تکمیل پروژه را در تاریخ 2 مرداد 1393 شروع نمود.
هم‌اکنون با صرف هزینه های هنگفت بخش عمده‌ای از مشکلات قابل حل مرتفع گردیده و مغازه‌های بازارچه آماده تحویل و واگذاری به اشخاص ذینفع می‌باشد که فراخوانهای مربوطه نیز انجام شده است. لذا به نظر می‌رسد شورای اسلامی شهر و شهرداری نه تنها در راستای فعال‌سازی بازارچه کوتاهی نداشته‌اند بلکه با مدیریت موضوعی که می‌توانست به یک بحران اجتماعی در شهر تبدیل شود آن را ساماندهی و به سرانجام رسانده‌اند.

8 پاسخ برای “پاسخ روابط عمومی شهرداری پاوه به نظری قابل تأمل و کامنت‌های مربوطه

  • یک کاسب دیگر در تاریخ تیر 12, 1394 گفت:

    من که چندین سال است هرگز ندیدم شورا یا شهرداری در یک فراخوان علنی اقدام به واگزاری اینگونه مغازه ها بکند و همه به آشنایان و اقوام واگذار میشوند. گاهی وقتها یک نوشته بی در و پیکر به دیوارهای شهر میچسپانند که مثلا اطلاع رسانی کرده باشند اما وقتی مراجعه میکنی، تازه میفهمی که کار از کار گذشته است. خوشبختانه من هیچ وقت رأی هایم به هدر نمیروند چون اصلا بهشان رأی نمیدم چون میشناسمشان. آخر یک کاندید شورا که 70 میلیون هزینه تبلیغات میکند با حقوق 4 ساله شورا آیا نصف هزینه اش هم برمیگردد؟؟؟؟؟؟ معلوم میشود پس پرده چیزهای دیگری هست. پس مردم را گول نزنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • شهروند در تاریخ تیر 12, 1394 گفت:

    همانطور که میدانیم مسئولیت اصلی شورا و شهرداری عمران و آبادانی میباشد،اما متاسفانه عده‌ای از اعضای شورا و شهرداری در این زمینه کارشکنی میکنند و دنبال یکسری اهداف مرتبط با خود هستند،حال بنده این سوال را دارم دلیل شما در تحویل ندادن بموقع این مغازه ها ی بازارچه چیست؟ آیا انصاف است که مردم بزرگوار و صبور پاوه را این همه سال معطل بگذارید

  • نا شناس در تاریخ تیر 11, 1394 گفت:

    بعلت اینکه شورای قبلی با پارتی بازی مغازه ها واگذار کرده باید با تحقیق وپیگیری مسوولان همراه باشد

  • ramin در تاریخ تیر 11, 1394 گفت:

    بعد از چندین سال تاخیر در اجرای پروژه بعلت عدم برنامه ریزی مناسب مسوولین ،اکنون که تقریبا کار پروژه به اتمام رسیده،باز هم مسئولان بخصوص شورا و شهرداری در تحویل آن به مردم کارشکنی میکنند، اینکه از این کارشکنی چه اهدافی را دنبال میکنند را باید از ایشان پرسید،بخصوص در این شرایط نامساعد معیشتی مردم، انصاف نیست که با مردم شریف پاوه اینگونه برخورد شود.

  • بنده خدا در تاریخ تیر 10, 1394 گفت:

    چند ساله که پول ما خوابیده و ما هرچه به اعضای شورا و شهردار مراجعه می کنیم این و آن را مقصر معرفی می کنند بابا این و آن سه ساله رفتن مغازه ها هم که آمادن خدا رو خوش نمیاد مالمان را بدید که کار و کاسبی کنیم خیر ندارید شر هم مرسانید

    • ای بنده خدا در تاریخ تیر 11, 1394 گفت:

      بنده خدا چرا خیر نداشته اند ؟ پولت را سالانه با بهره 200درصد در سپرده ثابت گذاشته ای می گوئی آنطور نیست امتیازت را به چند می فروشی ؟ همینجا بنویس تا بخرم
      شما ضرر نکرده ای واستفاده خوب هم بهت میرسد ! در کل اقتصاد پاوه رشد نکرده است که مقصر فقط شورا وشهر داری نیست ! برای حل مشکل باید دولت ، مسئولین ومردم صادقانه وآگاهانه… با همدلی وهماهنگی وصبر وگذشت تمام تعامل کنند.

  • کاسب در تاریخ تیر 10, 1394 گفت:

    اتفاقا یکی از مهمترین علل پس رفت بازار و و رونق کسب و کار در پاوه همین شورای شهر و شهرداری می باشد در همین بازارچه مورد نظر شهرداری ،بزرگترین مانع در شروع بکار آن آن شورا و شهرداریست و این را همگان و مخصوصا سرمایه گزاران باید بدانند. امید ما به این شورا و شهردار بود ولی ظاهرا نه تنها مشگل گشا نیستند بلکه در امر رونق شهر به لحاظ اقتصادی مشکل ساز هم شده اند .خیلی برای رای خود به این آقایان پشیمانم خیلی . آقای صالحی لطفا تایید فرملئید

    • پاسخ کاسب در تاریخ تیر 10, 1394 گفت:

      کاسب محترم کاشکی علت بیماری بازار شهر این بود که چند سال است مکررا امثال شما ودیگران فرموده اید و میفرمائید!!!چون بسیار آسان علاج می شد!!!
      متاسفانه برای بافتن علت … هیچگاه این جنازه کالبد شکافی نگردید … !!!
      تا علت مشخص نشود که نشده است ؛ تجویزی دارو غالبا مزید بر علت شده و منجر به مرگ بیمارگردد!!!