س 28 فروردین 1403 ساعت 09:51

دیدار اعضای انجمن دوستداران طبیعت باینگان با فرماندار پاوه

دیدار اعضای انجمن دوستداران طبیعت باینگان با فرماندار پاوه

به گزارش سلام پاوه : جمعی از اعضای انجمن دوست داران طبیعت باینگان با فرماندار شهرستان پاوه آقا پرویز ایده پور دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز دوشنبه جمعی از دوستداران طبیعت باینگان طی دیداری که بافرماندارشهرستان پاوه داشتند به بیان برخی از مشکلات زیست محیطی شهرستان و بخش باینگان […]

به گزارش سلام پاوه : جمعی از اعضای انجمن دوست داران طبیعت باینگان با فرماندار شهرستان پاوه آقا پرویز ایده پور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز دوشنبه جمعی از دوستداران طبیعت باینگان طی دیداری که بافرماندارشهرستان پاوه داشتند به بیان برخیدوستداران محیط زیست از مشکلات زیست محیطی شهرستان و بخش باینگان پرداختند.

در این دیدار ابتدا آقای ایدپور ضمن خوش آمدگویی به اعضای انجمن به یک سری از مشکلات زیست محیطی شهرستان و استان اشاره و با تاکید بر اینکه اعضای انجمن و عموم مردم باید نسبت به مقوله محیط زیست حساس باشند و به نقش و جایگاه انجمن ها تاکید کرد.

در ادامه خسروی زاد عضو انجمن دوستداران طبیعت باینگان با ارائه گزارشی از عملکرد انجمن از بدو تاسیس تا به امروز به بیان برخی از مشکلات انجمن از جمله دشواری های مراحل ثبت آن پرداخت و هر کدام از اعضاء هم به نکات دیگری اشاره کردند.

در این دیداراز طرف اعضاء انجمن پیشنهاد برگزاری جلسه انجمن با مدیران شهرستان پاوه (جهت بررسی مسائل زیست محیطی شهرستان پاوه و راه کار های مناسب)مطرح گردید که مورد استقبال فرماندار محترم قرار گرفت.