ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 03:29

اطلاعیه : قابل توجه دانش اموزان سال سوم و پیش دانشگاهی

اطلاعیه : قابل توجه دانش اموزان سال سوم و پیش دانشگاهی

به گزارش سلام پاوه : قابل توجه دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی جهت ثبت نام و شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش با بیشترین جامعه آماری و کمترین هزینه در سراسر ایران این بار این آزمون با مدیریت و اجرای آقای مرتضی صالحی در شهرستان پاوه  برگزار می شود . جهت شرکت در […]

به گزارش سلام پاوه : قابل توجه دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی جهت ثبت نام و شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش با بیشترین جامعه آماری و کمترین هزینه در سراسر ایران این بار این آزمون با مدیریت و اجرای آقای مرتضی صالحی در شهرستان پاوه  برگزار می سازمان سنجششود .

جهت شرکت در این آزمون می توانید به آدرس زبانسرای سپیدار پاوه واقع در روبروی بهداری جنب مخابرات پاوه مراجعه نمایید

شماره تماس : 46120980

شایان ذکر است آقای مرتضی صالحی دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد.

2 پاسخ برای “اطلاعیه : قابل توجه دانش اموزان سال سوم و پیش دانشگاهی

  • صهیب در تاریخ تیر 7, 1394 گفت:

    سلام امید وارم نظرم رو پخش کنید حداقل نمیگم مردم بدونن اما یه تلنگری باشه برا اموزش و پرورش …. دوستان کنکور امسالو شرکت کردیم با چند تا از رفیقام خلاصه بگم 15 تا بودیم پخشمون کردن تو حوضه ها بر حسب اتفاق 4تا از رفیقای اهل درس خوندن که نبودن رو به مدرسه یی که فک کنم یه کم تیز هوش بودن فرستان به گفته خودشون میگن مراقبا خیلی الکی تعین شده بودن یعنی من راحت تونستم با بغل دستیم تقلبی کنم اونم در حد70% !!!

    حالا من نمیگم چه جوری شد یا من حسودم اما اینو میگم که سیستم اموزش و پروش پاوه در حد کنکور نیست تنها اونایی که قبول میشن خودشون با زحمت خودشون قبول شدن اما اگه تمامی این سیستم کنکوری و خوب کار میکرد شاید حداق این ادعاهای الکی اموزش و پرورش رو یکم قبول میکردیم ………. نمیشه همه رو گفت حرف زیاده اما اینو میگم حرف از همجا و هر جا بزنید اما از اموزش و پروش پاوه نزنید با تشکر

  • هشدار در تاریخ تیر 6, 1394 گفت:

    سلام
    هشدار> هشدار! هشدار!
    از رئیس و مدیران و تصمیم گیران آموزش و پرورش پاوه و همه عقلای قوم و آنانکه کمترین دلسوزی در حق این مردم را دارند خواهشمندم جلوی کم کاری ، سهل انگاری بعضی از دبیران در سطح دبیرستان را بگیرید. خواهشمند است نظارت بیشتری بر امتحانات بعمل آورید. هیچ جامعه ای از برگزاری آزمون های درسطح استاندارد ضرر نکرده است . اما در سالیان اخیر علیرغم تلاش تعدادی از دبیران زحمت کش تقلب، فروش سوالات، کم کاری در تدریس، تلفن های متعدد و واسطه های مختلف برای دادن نمره به دانش آموزان درس نخوان سطح تحصیلی شهرستان را بسیار پایین آورده است و این نیاز به ثابت کردن ندارد. نتایج کنکور پارسال را دیدید و نتایج امسال هم خواهد آمد. با یکدهه گذشته مقایسه کنید.