چ 29 فروردین 1403 ساعت 03:31

پایان مهلت استعفای مسئولان برای شرکت در انتخابات مجلس

پایان مهلت استعفای مسئولان برای شرکت در انتخابات مجلس

به گزارش سلام پاوه : مهلت استعفای مدیرانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، پایان یافت. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس : براساس اطلاعیه سوم ستاد انتخابات کشور، تمام مقامات کشوری و دولتی که قصد دارند در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، باید تا […]

به گزارش سلام پاوه : مهلت استعفای مدیرانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، پایان یافت.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس : براساس اطلاعیه سوم ستاد انتخابات کشور، تمام مقامات کشوری و دولتی که قصد دارند در انتخابات مجلس در اوراماناتانتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، باید تا سوم تیرماه از سمت خود استعفا دهند. پیش از این آخرین مهلت استعفای مقامات کشوری و دولتی ۲۸ خرداد اعلام شده بود که وزارت کشور ۶ روز به مهلت استعفای مقامات دولتی اضافه کرد.

 در جریان استعفاهای اخیر در گوشه و کنار استان می توان به دکتر محمد حیدری مدیرکل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قدرتعلی حشمتیان مشاور معاون رئیس جمهوری در امور مناطق محروم کشور اشاره نمود که هریک در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و سنقروکلیایی برای شرکت در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی استعفا دادند.

 کامران ملکی نیز که با ۴۵ هزار رای در انتخابات چهارم شورای شهر کرمانشاه نفر اول شد، برای حضور در کارزار مجلس دهم از عضویت در شورای این شهر استعفا داد. همچنین شهریار حیدری مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب از سمت خود استعفاء داد.

 لازم به ذکر است از مدیران مستعفی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات که برای حضور در انتخابات مجلس اعلام آمادگی نموده اند می توان به آقایان محمدعلی رضایی، دکتر نورالدین یوسفی و مصطفی محمدی اشاره نمود.

 در اخبار و شایعه ها حضور احتمالی ماموستا ملا هادی رمضانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات در انتخابات آتی مجلس پیش بینی میشد؛ اما با عدم استعفای ایشان از ریاست اداره اوقاف می توان نامبرده را از لیست احتمالی کاندیداها حذف نمود.

 شایان ذکر است از گزینه های مطرح دیگر در شهرستان پاوه که شایعه حضورش در انتخابات دهم مجلس به گوش می رسید می توان به اردلان حاتمی بخشدار فعلی باینگان اشاره نمود؛ کاندیداتوری ایشان نیز بنا به عدم استعفا از پست مدیریتی خویش منتفی خواهد بود.

2 پاسخ برای “پایان مهلت استعفای مسئولان برای شرکت در انتخابات مجلس

  • هناسه در تاریخ تیر 5, 1394 گفت:

    آخ آخ آخ آخ ا آخ آخ تاسف باره بخدا قسم

  • فرزاد در تاریخ تیر 4, 1394 گفت:

    جناب صالحی بزرگوار دقیقا شما هم بفرمائید علت مطرح شدن اردلان حاتمی چی میتونه باشه لابد چون داماد آقای یوسفی تشریف دارن مطرح هستن