پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:31

فرماندار پاوه: اقدامات لازم برای بازگشت سلامت آب شرب روستای دوریسان انجام شد

فرماندار پاوه: اقدامات لازم برای بازگشت سلامت آب شرب روستای دوریسان انجام شد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: در راستای بازگشت سلامت و سالمسازی آب شرب روستای دوریسان این شهرستان تمام اقدامات تأمینی لازم صورت گرفت. پرویز ایده پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آلودگی موقت آب شرب روستای دوریسان منجر به مسمومیت تعدادی از اهالی این روستا طی دو […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: در راستای بازگشت سلامت و سالمسازی آب شرب روستای دوریسان این شهرستان تمام اقدامات تأمینی لازم صورت گرفت.

پرویز ایده پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آلودگی موقت آب شرب روستای دوریسان منجر به مسمومیت تعدادی ازپرویز ایده پور اهالی این روستا طی دو روز گذشته شد.

وی اظهار کرد: آب شرب روستای دوریسان سالهاست که از مسیر کنونی تأمین می شود و تاکنون مشکلی وجود نداشته و برای رفع مشکلی که به تازگی برای ساکنین روستا پیش آمده تمام اقدامات لازم انجام گرفته است.

ایده پور گفت: تمام افرادی که به اورژانس بیمارستان قدس مراجعه کردند معالجه و درمان شدند و هیچ یک از بیماران این روستا بستری نیستند.

فرماندار پاوه تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته هم اکنون آب شرب روستا هیچ مشکلی ندارد و مردم با خیال آسوده می توانند آب را مصرف کنند.

طی دو روز گذشته حدود 80 نفر از اهالی روستای دوریسان پاوه به علت مسمومیت آب شرب به مراکز درمانی و بیمارستان قدس این شهر مراجعه کردند.

روستای دوریسان با بیش از سه هزار نفر جمعیت در نزدیکی شهر پاوه قرار دارد.

شهرستان پاوه با 57 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.