ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:14

رییس آبفار پاوه:وضعیت سالم سازی منابع و مخازن آب روستای دوریسان را تشدید کردیم

رییس آبفار پاوه:وضعیت سالم سازی منابع و مخازن آب روستای دوریسان را تشدید کردیم

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره آب و فاضلاب روستایی پاوه گفت: وضعیت سالم سازی تمامی منابع و مخازن و شبکه های توزیع آب روستای دوریسان این شهرستان را بصورت ویژه تشدید کردیم. یادگار ابراهیمی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مسمومیت 80 نفر از اهالی روستای […]

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره آب و فاضلاب روستایی پاوه گفت: وضعیت سالم سازی تمامی منابع و مخازن و شبکه های توزیع آب روستای دوریسان این شهرستان را بصورت ویژه تشدید کردیم.

یادگار ابراهیمی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مسمومیت 80 نفر از اهالی روستای دوریسان با هماهنگی یادگار ابراهیمیمسوولان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از تمامی منابع و مخازن تأمین و توزیع آب روستای دوریسان که شامل چهار منبع تأمین آب است بازدید و نمونه گیری شد.

وی اظهار کرد: در این بازدید میدانی هم از شبکه توزیع و هم از منابع تأمین و ذخیره آب روستا نمونه گیری به عمل آمد.

وی افزود: آنچه مشخص است این است که ما وضعیت سالم سازی را در سطح روستا بصورت ویژه تشدید کردیم و آنچه هم ملاک خواهد بود در زمینه وضعیت به وجود آمده نتایج آزمایش نمونه هایی است که توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گرفته شده است.

ابراهیمی اظهار کرد: اهالی روستای دوریسان در این خصوص دغدغه خاطر نداشته باشند چون موضوع کاملا تحت کنترل است و آنچه که توسط کارشناسان شبکه بهداشت اعلام شود و نیاز به هرگونه عملیات و یا اصلاحی در منابع، مخازن و یا شبکه توزیع آب روستا باشد در اسرع وقت توسط این اداره انجام خواهد شد.

از یکشنبه شب هفته جاری 80 نفر از اهالی روستای دوریسان به علت مسمومیت به مراکز درمانی و بیمارستان قدس پاوه مراجعه کرده اند که تاکنون علت این امر مشخص نشده است.

کارشناسان بهداشت و درمان شهرستان پاوه نمونه آب شرب روستای دوریسان را برای آزمایش و بررسی بیشتر به کرمانشاه ارسال کرده اند.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر، سه بخش و 43 روستای مسکونی است.

3 پاسخ برای “رییس آبفار پاوه:وضعیت سالم سازی منابع و مخازن آب روستای دوریسان را تشدید کردیم

  • یاسر در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

    حکایت مشکلات آب شرب دوریسان حکایتی است که ظاهرا پایانی ندارد . از کمبود آب و برقرار شدن دو سه ساعتی آب در پایین دست جاده پاوه کرمانشاه گرفته – به طوری که شغل یکی از اعضای خانواده به بازدید متناوب از تانکر پشت بام و بررسی میزان آب ذخیره شده آن مختص شده – تا داستان آلودگی و مسمومیت ناشی از آن که دو روز روزه ماه مبارکمان را قضا کرد . امیدوارم در روزهای آتی با مدیریت آقای ابراهیمی و شبکه بهداشت و مصرف بهینه مردم و خوداری مردم از ّآبیاری باغات و باغچه های خود با آب لوله کشی تابستانی بدون مشکل را سپری کنیم .

  • پاوه الاصل در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

    آقای ابراهیمی از مدیران متخصص و سالم پاوه هستند که همین صداقت ایشان باعث جسارتشان است و از اینکه مجددا رییس آبفار شدند خوشحال شدم.به امید روزی که مدیران جسور و مستقل ! در اداره شهرمان سهیم باشند تا شاهد رشد و توسعه بیشتر شهر باشیم.

  • بهزاد بهمنی در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

    جناب آقای ابراهیمی باسلام و تشکر از حضرتعالی بخاطر تمهیدات لازم بعرض برسانم منبع آب قسمت مسجد قدس متاسفانه همیشه در معرض آلودگی حشرات و جوندگان میباشد که از طریق لوله تخلیه وارد منبع میشوند گاها در صافی کنتورها لاشه مارمولک وسایر حشرات مشاهده میشود استعدا داریم در این مورد هم جهت جلوگیری از این آلودگی هم امر به اقدام فرمایید با تشکر