پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:01

جشن بزرگ گلریزان در پاوه برگزار می شود

جشن بزرگ گلریزان در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات جشن بزرگ گلریزان روز دوشنبه 8 تیر ماه 1394 برگزار می شود. مهندس جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات گفت : این جشن هر ساله توسط انجمن حمایت از زندانیان و در راستای حمایت از خانواده […]

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات جشن بزرگ گلریزان روز دوشنبه 8 تیر ماه 1394 برگزار می شود.

مهندس جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات گفت : این جشن هر ساله توسط انجمن حمایت از زندانیان و golrizanدر راستای حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان  جرایم غیر عمد و با حمایت و کمک های خیرخواهانه مردم متدین و انسان دوست اورامانات برگزار می شود.

وی افزود امروز زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های نیازمند آنان با مشکلات عدیده و فراوانی روبر هستند که می طلبد مردم انسان دوست و خیر خواه پاوه و اورامانات با کمک های خود در این ماه پر خیر و برکت  بتوانند مرهمی باشند بر زخم های این خانواده ها و زندانیان .

علیزاده گفت : روز دوشنبه 8 تیر ماه 1394 در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه جشن گلریزان برگزار می شود که امیدوارم با استقبال خیرین عزیز بتوانیم کمک های مفیدی را برای زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های نیازمند انان جمع اوری کنیم .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : از تمامی عزیزان و خیرین و مردم متدین و دینداری که به نحوی از این خبر اطلاع پیدا می کنند درخواست می شود در جهت حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد و کودکان و خانواده های نیازمند آنان در صورت داشتن وسع مالی به این انجمن در راستای اهداف انسان دوستانه و خیر خواهانه خود کمک نمایند .

شماره حساب بانک ملی انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات : 0105712374000

golrizan

2 پاسخ برای “جشن بزرگ گلریزان در پاوه برگزار می شود

  • عدالت در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

    سلام کاک فرهاد صالحی چرا نظری که در مورد اقدامات دکتر منوچهری گذاشتیم رو تایید نکردید.حالا که تایید نکردید جوابم بده واقعا اونای که گفتیم مگر واقعیت نداشت .اگر شکی دارید بگو .خواهشا جواب بده علت تایید نکردنش رو فقط میخوام بدونم .یا اینکه حرفام اشتباه بود و این حرفا رو قبول نمیکنید.یا اینکه تاییدش براتون درد سر و عواقب داره.

    • فرهاد صالحي در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز لطفا با نام اصلی خود آن نظر را ارسال نمایید چون برای ما مسئولیت دارد