پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:26

امام جمعه پاوه: جمهوری اسلامی اولین قربانی تروریست جهانی است

امام جمعه پاوه: جمهوری اسلامی اولین قربانی تروریست جهانی است

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: جمهوری اسلامی ایران با شهادت مسوولان عالی رتبه کشوری و لشکری و دانشمندانش اولین قربانی تروریست در جهان است. به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در جمع مسوولان، کارکنان و جمعی از روحانیون به مناسبت هفته قوه قضاییه در مسجد قبا این […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: جمهوری اسلامی ایران با شهادت مسوولان عالی رتبه کشوری و لشکری و دانشمندانش اولین قربانی تروریست در جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در جمع مسوولان، کارکنان و جمعی از روحانیون به مناسبت هفته قوه قضاییه درهفته قوه قضائیه مسجد قبا این شهر افزود: جمهوری اسلامی ایران با شهادت رییس جمهور و نخست وزیر، رییس شورای عالی قضایی کشور به همراه 52 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دانشمندان، مسوولان و علما اولین قربانی پدیده شوم ترور و تروریست در جهان است.

وی اظهار کرد: امروز امریکا و ایادیش که تروریست هایی از قبیل داعش و القاعده را در دامن خود تربیت و پرورش داده اند، بلای جان خودشان شده اند.

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی جهان اسلام و تخریب سرمایه های انسانی، منابع ملی و اسناد فرهنگی و هویتی مسلمانان گفت: فتنه و بحرانی که امروز جهان اسلام گرفتار آن شده است در طول تاریخ بی نظیر است.

امام جمعه پاوه افزود: مهمترین ویژگی و شاخصه این فتنه و بحران آن است که تمام این مشکلات با طراحی و برنامه ریزی دشمنان به دست خود مسلمانان ایجاد شده است.

وی به اوضاع کشورمان در این برهه هم اشاره داشت و گفت: کشور و مسوولان ما در سال جاری با سه موضوع مهم مذاکرات هسته ای و نتایج آن، کمبود و بحران آب شرب و انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مواجه هستند که نیاز به هوشیاری در مدیریت این موضوع ها است تا انشاالله خروجی و آثار آنها حفظ امنیت و اقتدار هر چه بیشتر کشورمان را به دنبال داشته باشد.

امام جمعه پاوه با اشاره به ماه مبارک رمضان و لزوم توجه به آیین ها و سنت های این ماه خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای تسهیل در تردد و رفت و آمد مردم به مساجد، فضاسازی ادارات و سطح شهر متناسب با این ماه و توجه به وضعیت معیشتی مردم توسط مسوولان شد.

فرماندار پاوه نیز با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای ایشان گفت: قوه قضاییه حافظ امنیت و آرامش مردم در جامعه است.

پرویز ایده پور از تعامل خوب و سازنده مجموعه دادگستری شهرستان پاوه با مردم و ادارات و خدمات ارزشمند آنان قدردانی کرد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان کرمانشاه قرار دارد.

2 پاسخ برای “امام جمعه پاوه: جمهوری اسلامی اولین قربانی تروریست جهانی است

  • انس شفیعی در تاریخ تیر 5, 1394 گفت:

    اسناد فزرانه جناب حاج مامستا ملا قار قادری ما ازدیرباز تاکنون سخنان شما راگوش فرامیسپاریم وهرگز نشده که شماحرفی بزنیدکه مامخاتب شمانباشیم ومن نراتب تسکرازشمارااعلام میدارم.امدوارم همیشه درپشت میکروفن هورامان حصورداشته باشیدومردم رااز شمااستفاده کنند.
    با سباس انس شفیعی

  • ادریس رحمانی در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

    با عرض سلام
    مردمان اورامانات به امام جمعه محترم شهرستان پاوه جناب حاجی ماموستا ملا قادر قادری به دلسوزی را که به اورامانات دارند و باعث ترقی و پیشرفت اورامانات می باشند افتخار می کنند و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و خانواده محترمشان را داریم .( اجرکم عندالله )